×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خلاء پرورش در جامعه امروزی

کارگاه فرزند پروری با رویکرد پرورش قهرمان ورزشی در تالارشیخ بهایی برگزار شد.

دکتر رشید خدابخش مسئول سند ملی ورزش ایران و مشاور وزیر ورزش و جوانان در این کارگاه با اشاره به این که همه ما در برقراری ارتباط مشکل داریم گفت: امروزه در جامعه ما خلاء پرورش کاملا مشهود است و تنها مسئله ای که می تواند فرزند پروری را تسهیل کند ورزش است .
خدابخش گفت : فرزند پروری به گفتن و نوشتن و خواندن نیست اقداماتی را باید انجام دهیم که فرزند ما آن خصوصیات را بدست آورد. با سواد حرکتی الفبای حرکت را از بدو تولد به کودکان آموزش می دهیم و حرکات پایه که از صفر تا شش سالگی هست آموزش می دهیم و حرکات پایه ورزشی را از ۷ تا ۱۲ سالگی می آموزد بچه ها نیازمند نوازش هستند تا خوب رشد کنند چرا که در نونهالی به بزرگترها وابسته هستند و اگر به آنها توجه نشود نمی توانند شخص موفقی در بزرگسالی باشند.
وی ادامه داد: هیچ گاه نقطه  ضعف افراد را به آنها بازگو نکنیم و نقاط قوت آنها را توسعه دهیم و این رفتار را برای کودکان هم می توانیم بکار ببریم.
رشته شنا، دو میدانی، ژیمناستیک و ورزش در یخ و تمرین سر خوردن حوزه هایی هستند که حرکات پایه آموزش به کودکان در آنها وجود دارد.

روش استعداد یابی و قهرمان پروری, چگونگی رفتاربا ورزشکاران و نقش والدین در توسعه حرکتی ورزشکاران از موارد مطرح شده در این کارگاه بود.

در این برنامه حدود ۱۵۰ نفر از ورزشکاران و علاقمندان به تربیت و فرزند پروری شرکت داشتند.

.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false