×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
با فرهنگ سازی می توان تمام مشکلات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی را برطرف کرد

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در جمع مدیران سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به تشریح اهمیت توجه به مسائل فرهنگی پرداخت و عنوان نمود: شهرداری و به ویژه سازمان فرهنگی شهرداری نسبت به تمام مسائل شهروندی باید احساس وظیفه کنیم و بدانیم که با اصلاح معضلات فرهنگی بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه و حتی مشکلات سیاسی برطرف خواهد شد و زیرساخت های لازم برای بهبود روابط اجتماعی ، مشکلات اقتصادی و بهبود سیاسی بوجود خواهد آمد.

رییس شورای سازمان همچنین به زیرساخت های فرهنگی و ورزشی موجود در شاهین شهر اشاره کرد و ادامه داد: سرانه فضای فرهنگی و ورزشی موجود در شاهین شهر در رتبه اول استان و بالاتر از بسیاری از شهرهای بزرگ کشور است و این امر وظیفه سنگینی بر دوش ما قرار داده و لازم است با برنامه ریزی دقیق و صحیح در راه ارائه خدمات مناسب به شهروندان کوشا باشیم .

عشقی با طرح سووالی مبنی بر این که چقدر توانسته ایم در حل و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیرگذار باشیم عنوان کرد: خلاقیت و نوآوری کلید موفقیت در امور فرهنگی است و اگر این موارد را در نظر نداشته باشیم علیرغم تمام تلاش های صورت گرفته به پیشرفت موثری دست نخواهیم یافت و امروز تغییر اولین و مهم ترین هدف برای اثرگذاری و دست یابی به اهداف است.

عشقی به شرایط مالی شهرداری شاهین شهر اشاره کرد و اظهار داشت: در حدود هشت ماه فعالیتم در سمت شهردار شاهین شهر با لطف خداوند و تلاش همکارانم توانسته ایم آرامش را در شهرداری ثابت نماییم و با پرداخت بدهی های معوق کارکنان و ایجاد امنیت شغلی انگیزه لازم در پرسنل را تقویت نماییم در همین ایام بدهی های پیمانکاران نیز پرداخت شده است و اینک شهرداری شاهین شهر آماده است تا با جدیت و برنامه ریزی های انجام شده در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت خود را آغاز نماید.

شهردار شاهین شهر از دست یابی به منابع مالی جدید در راستای توسعه شهر خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال آماده بهره برداری یا در شرایط آغاز عملیات اجرایی می باشد که به لطف خداوند در روزهای ابتدایی سال آتی انجام خواهد شد و امیدواریم نتایج و آثار این منابع مالی در آینده در امر توسعه شهر و برای مردم مشهود باشد.

عشقی در پایان خطاب به مدیران و کارکنان سازمان عنوان کرد: از همکارانم درخواست می کنم در اجرای برنامه هایتان تنها خدمت به شهروندان و جلب رضای خداوند مدنظر باشد.

در ابتدای این نشست صمیمی جواد نصر رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ ، برنامه های پیش بینی شده برای استقبال از نوروز و نیز چشم اندازهای سازمان در سال آینده را ارائه کرد.

مدیران مراکز فرهنگی و ورزشی و واحدهای مختلف سازمان نیز دیدگاه ها و نظرات خود را ارائه کردند.

در حاشیه این جلسه از تلاش های چندین ساله  آقای مصطفی جوکار و خانم توران حمامیان که در پایان امسال بازنشسته می شوند تقدیر گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false