×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک نوروزی رئیس سازمان

جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در پیامی سال نو را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

فصل رويش و تازگی از راه می رسد و با وزش نسيم بهاری ، طبيعت ، کهنگی و غبار یک ساله را از تن می زدايد. سال نو آغاز می شود تا در پرتو لطف يزدان ، مخلوقات را فرصت تحول به مراحل نيكوتر ميسر شود.
فرارسيدن اين بهار خجسته و آغاز سال نو ، بر تمامي هموطنان به ویژه شهروندان عزیز و ارجمند شاهین شهری ، مبارک و فرخنده باد.
حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش به همه ما توفیق عطا نمود تا خدمتگزار مردم عزیز شهر دانش و خلاقیت ، شاهین شهر باشیم.

بر خود لازم می دانم از تمامی همکارانم در مجموعه بزرگ شهرداری شاهین شهر به ویژه کارکنان زحمتکش سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود ، موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه این سازمان را فراهم نموده اند ، تقدیر و تشکر نمایم.

امید است در سال جدید  با توکل به خداوند مهربان و منویات مدبرانه مقام معظم رهبری در سال رونق تولید ، بتوانیم بیش از پیش شاهد پیشرفت ایران عزیز اسلامی در همه عرصه ها باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false