×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجدید بیعت مدیران شهرستان با آرمان های امام و شهدا

اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در سال ۱۳۹۸ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور ائمه جمعه ،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ،شهرداران ،مدیران و مسئولین شهرستان ،روز چهار شنبه هفتم فروردین با ادای احترام و عطر افشانی قبور مطهر شهدا آغاز و در ادامه  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

علیرضا بصیری فرماندار در این جلسه طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام شهدا،شهدای انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی،مدافع حرم و امنیت وطن و همچنین تسلیت در گذشت جمعی از هموطنان در حادثه سیل، فرا رسیدن عید باستانی نوروز را تبریک و با اشاره به مصادف شدن ایام نوروز با ولادت حضرت امام علی (علیه السلام) اظهار امیدواری کرد سال جدید سالی پر از برکت و سرشار از موفقیت و بهروزی برای همه مردم کشور خصوصا مردم عزیز شهرستان شاهین شهر و میمه باشد .

فرماندار آغاز جلسه شورای اداری از کنار قبور مطهر شهدای گرانقدر را  به منزله تجدید عهد با شهدا دانست وافزود : ما با حضور درکنار این عزیزان با آنان عهد وپیمان می بندیم که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط جوی و خشکسالی در سال های گذشته افزود: بارندگی های ۷۲ ساعت گذشته به منزله رحمتی از سوی خداوند متعال بود که متاسفانه با بی مهری هایی که انسان در بعضی از مواقع  نسبت به طبیعت اعمال می کند این رحمت به مثابه زحمت برای انسان خواهد شد. ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها از جمله این بی مهری هاست.

بصیری با اشاره به وقوع آبگرفتگی در سال گذشته در شاهین شهر افزود:پس از این آبگرفتگی با توجه به اهمیت آن ظرف مدت سه ماه با جدیت مدیران شهری این ضعف برطرف گردید که قابل تقدیر است و آرامش شهروندان شاهین شهر در این ایام به دلیل درایت شهردار شاهین شهر است.

وی با اشاره به بازدید میدانی صورت گرفته از شهرهای مختلف شهرستان در روزهای گذشته افزود:خوشبختانه با همکاری و جدیت و حضور مستمر مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و امدادی علی رغم اینکه در ۴۸ ساعت گذشته بارندگی قابل ملاحضه ای با میزان ۵۴ میلی متر را در شهرستان شاهد بوده ایم، لیکن مشکلی برای مردم و مسافرین نوروزی پیش نیامد .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false