×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه های متنوع سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر در نوروز۹۸

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر با برگزاری بیش از ۱۰ ویژه برنامه اوقات خوشی را برای مردم شاهین شهر و میهمانان با صفای این شهر رقم زد.

همیشه شروع سال نو یاد آور تازگی و نو شدن برای انسانهاست و همه به نحوی به استقبال بهار میروند تا سال جدید را با طراوت و تازگی آغاز کنند.

کارناوال شادی یکی از برنامه های اجرا شده در این ایام که به همت کمیته فرهنگ شهروندی این سازمان تدارک دیده شده بود مژده آمدن بهار را در کوچه و بازار شاهین شهر طنین انداز کرد و با اجرای حاجی فیروز و نواختن موسیقی اصیل اقوام ایرانی لحظات به یادماندنی و شادی را برای شاهین شهریها رقم زد و حس خوب و با نشاطی را برای مردم به ارمغان آورد.

در شب میلاد باسعادت امام اول شیعیان حضرت علی علیه السلام و روز پدر جشن بزرگی با حضور پرشور شهروندان شاهین شهری در بوستان انقلاب برگزار شد.

درجشن میلاد امام علی (ع)  بیش از هزار نفر از شهروندان حضور داشتند و از اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله تواشیح ، موسیقی محلی ، دف نوازی ، تقلید صدا و استندآپ کمدی لذت بردند.

این برنامه  همزمان بود با جشنی  در مجموعه گردشگری که ویژه شهروندان تدارک دیده شده بود.

 

جشنواره سبزه و تخم مرغها یکی دیگر از برنامه های اجرا شده بود که با هدف زنده نگه داشتن مراسم سنتی عید نوروز و ایجاد فضای شادی بین مردم در بوستان مادر برگزار شد.

در این جشنواره ۴۲ سبزه بهاری و ۲۳ تخم مرغ رنگی ارائه شد و پس از بررسی داوران جشنواره ، به پنج نفر از شرکت کنندگان در بخش سبزه ها و سه نفر از شرکت کنندگان در بخش تخم مرغ رنگی به رسم یادبود لوح سپاس و هدیه اهدا شد.

 

 

در مجموعه تفریحی گردشگری شاهین شهر هم روزانه برنامه های شاد و پر نشاطی چون جنگ کودکانه و برنامه های ورزشی برگزار شد که ساعات خوشی را برای مردم و میهمانان رغم زد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false