×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بستر برای کار و تلاش مجدانه در شهرداری شاهین شهر فراهم شده است

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گفت: علی رغم همه فراز و نشیب هایی که در سال گذشته در شهرداری وجود داشت ولی خوشبختانه با عنایات خداوند و با همکاری و همدلی همه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و کارکنان شهرداری مشکلات مذکور مرتفع گردید.
وی در ادامه افزود : با رفع مشکلات مذکور بستر برای کار و تلاش مجدانه در شهرداری شاهین شهر فراهم شده است و کارکنان خدوم در شهرداری باید در سال جدید با همت مضاعف در راستای تحقق اهداف شهرداری و توسعه و آبادانی شهر تلاش نمایند.
عشقی همچنین به تحقق کامل بودجه سال گذشته اشاره نمود و از همفکری ها و پشتیبانی های همه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و زحمات کارکنان شهرداری تشکر و قدردانی کرد.
شهردار شاهین شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ” رونق تولید ” گفت: ضروری است برای تحقق یافتن رونق تولید سه اصل حمایت دولت از تولید کنندگان، همت مضاعف تولیدکنندگان در راستای کیفیت تولید و فرهنگ سازی در بین مصرف کنندگان برای خرید کالای داخلی رعایت گردد.
وی با اشاره به فعالیت ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری شاهین شهر گفت: فعالیت این ستاد از دی ماه سال گذشته با تشکیل کمیته های مختلف به صورت تخصصی و عملیاتی شروع گردید و خوشبختانه نتیجه اقدامات ستاد در قالب انواع خدمت رسانی و پذیرایی به صورت بسیار مطلوب برای مسافران عزیز تا پایان تعطیلات ایام نوروز انجام گردید.
عشقی با پرداختن به بودجه ۱۶۰۰ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۸ شهرداری شاهین شهر افزود: از تمام اعضای شورای اسلامی شاهین شهر که در ماه پایانی سال گذشته کار پرزحمت و حساس اصلاح ، تصویب بودجه و لوایح ارسالی از شهرداری را متحمل گردیدند تشکر ویژه می نمایم.
شهردار شاهین شهر ضمن اشاره به سیل اخیر در برخی از مناطق کشور گفت: سال گذشته به دلیل بارندگی، سیل وارد شاهین شهر گردید و متأسفانه به قسمت هایی از شهر آسیب رساند که با تغییر مدیریت شهری و آغاز به کار فعالیت بنده در تابستان سال گذشته نقاط حادثه خیز شهر شناسایی و خوشبختانه پس از کارشناسی های اصولی نقاط مذکور با همت کارکنان حوزه های مربوطه در شهرداری مرتفع گردید.
وی تصریح نمود:  با وجود ۳۰ ساعت بارندگی های شدید اخیر در شاهین شهر و آماده باش کامل حوزه های مختلف شهرداری در این ساعات، به حمد الله حادثه ای در شهر اتفاق نیفتاد و سیل با هدایت صحیح در مسیر کانال های جدید  به خوبی مهار گردید و  سیل در شهر جاری نشد.
عشقی خاطر نشان نمود: در راستای همدردی و کمک به هموطنان درگیر سیل در استان لرستان یک تیم مجرب از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر به همراه وسایل امداد و نجات به استان مذکور ارسال شد که هم اکنون در حال خدمت رسانی می باشند.
شهردار شاهین شهر با بیان اینکه در سال جدید با جدیت به دنبال احداث پروژه های عمرانی در شهر هستیم اظهار داشت: امیدواریم در سال ۱۳۹۸ با همدلی ،همفکری و پشتیبانی یکدیگر بتوانیم اقدامات مؤثری در راستای رشد و شکوفایی شهروندان در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی،حمل و نقل و فضای سبز نماییم.
عشقی هچنین گفت: اقدامات و فعالیت های شهرداری در گرو تلاش و همت همه کارگران، کارمندان، مدیران و معاونان است و از زحمات آنان تشکر می نمایم.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال جدید گفت: سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی ولی با تدبیر مدیریت شهری و همکاری و تلاش نیروهای خدوم و زحمت کش در شهرداری نهایتاً منجر به موفقیت و عبور از موانع و مشکلات شدیم.
وی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: مدیران شهری با برنامه ریزی و اقدامات صحیح می توانند در تحقق شعار سال راهگشا باشند.
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر بیان همدلی و همکاری همه اعضای شورای اسلامی شهر گفت: خوشبختانه همه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با حضور مستمر خویش در ایام هفته و کمترین تضاد آراء در تصمیم گیری های علنی شورا مشارکت نموده اند که این مهم نشان از عقلانیت جمعی و عرق خدمتگزاری نسبت به شهروندان فهیم و با فرهنگ شهر  دارد.
ابراهیمی ضمن بیان بارندگی ها و جاری شدن سیل در برخی از نقاط کشور گفت: با پیش بینی های خوب شهردار و معاونت های مربوطه در شهرداری نقاط حادثه خیز در نقاط مختلف شهر شناسایی و رفع گردید که ماحصل آن مهار سیل در بارندگی های اخیر شد.
وی همچنین خاطر نشان نمود: از شهردار و همه دست اندرکاران ستاد استقبال از مسافران نوروزی که شهر را به معنای واقعی برای مسافران و شهروندان مهیا و آراستن، قدردانی و تشکر ویژه می نمایم.
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر گفت: بودجه سال ۱۳۹۸بسیار منطقی و اساس آن عمرانی است که امیدواریم شهرداری با برنامه ریزی های صحیح و اصولی پروژه های عمرانی را با دقت و سرعت احداث و تقدیم شهروندان ارجمند شهر نماید.
ابراهیمی با بیان حس تعلق پذیری بسیار خوب شهردار و نیروهای شهرداری نسبت به شاهین شهر افزود: ان شاء الله با وحدت کلمه و تأسی به قرآن کریم ، اهل بیت(ع) و عنایات حضرت حق در آینده شاهد شهری با عزت تر و هویت اجتماعی قدرتمند تر باشیم.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهرومیمه ، علیرضا جهانگیری نایب رئیس شورای اسلامی، نرگس سادات موسوی ، پرستو جهانگیری و سجاد قهرمانی فرد از دیگر اعضای شورای اسلامی شاهین شهر هریک از تلاش ها و زحمات شهردار و همه کارگران و کارمندان شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و آماده سازی شهر برای مسافران نوروزی تشکر و قدردانی نمودند و هریک خواستار استفاده حداکثری شهرداری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در راستای توسعه و شکوفایی شاهین شهر گردیدند.
گفتنی است در این دیدار معاونان و مدیران شهرداری هریک به بیان گزارش مجموعه ها و واحدهای خود در ایام نوروز پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false