×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی بانوی کاراته کار شاهین شهری

بانوان شاهین شهری ثابت کرده‌اند که در رشته‌های مختلف ورزشی توانایی و استعداد زیادی دارند و می‌توانند در صورت حمایت در سطح کشوری و حتی جهانی برای کشور افتخارآفرینی کنند و همین امر باعث شده شاهین شهر و به خصوص استان اصفهان در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف، نمایندگان شایسته‌ای داشته باشد.

به همین دلیل سراغ بانویی رفتیم که با تلاش در امر آموزش ورزش کاراته را بین بانوان این شهر گسترش می دهد.

زهرا عسگر پور متولد سال ۱۳۶۴ که از سن ۸ سالگی ورزش را در رشته کاراته شروع کرد.

 

از سن ۸ سالگی کاراته را به طور اتفاقی از کلاسهای تابستانه شروع کردم و علاقمند شدم و چون پدرم هم ورزش می کرد مرا در این راه بسیار حمایت می کرد و من از سن ۱۷ سالگی وارد حرفه مربیگری شدم و تا کنون در مسابقات استانی و کشوری بسیاری شرکت داشتم و ۱۸ سال پیش برای اولین بار در مسابقات بین المللی در دو بخش کاتا و کمیته شرکت کردم که در بخش کاتا دوم و در بخش کمیته اول شدم.

بعد از آن هم که سخت در حال آماده شدن برای مسابقات مالزی بودم از ناحیه زانو دچار آسیب شدم و متاسفانه نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم.

اکنون بیشتر به کار مربیگری مشغول هستم و تا کنون حدود ۸۰۰ نفر شاگرد را آموزش دادم و حدود ۱۰۰نفر توانستند در مسابقات مختلف خوش بدرخشند.

در مسابقه بین المللی که اخیرا در شیراز برگزار شد ۱۹ نفر از شاگردانم شرکت کردند که ۷ نفر طلا کسب کردند ۳ نفر نقره و ۵ نفر برنز کسب کردند.

در حال حاضر ۲۰ نفر از شاگردانم  در حال آماده سازی و تمرین برای مسابقات انتخابی تیم ملی هستند.

 

در پایان از مسوولین می خواهم که از ورزشکاران به خصوص در زمینه ورزش قهرمانی حمایت کنند چرا که کار بدون حمایت برای یک ورزشکار بسیار سخت است و از بانوان هم می خواهم که ورزش را در هر سنی که هستند شروع کنند چرا که ورزش در روحیه افراد بسیار تاثیر گذار است.

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false