×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک جواد نصر به مناسبت میلاد ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز

جواد نصر رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر با صدور پیامی میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز را به تمامی ایثارگران و جانبازان تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس (ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری است. بزرگ‌مردی که در صلابت و جانبازی سرلوحه آنانی است که در عرصه نبرد حق علیه باطل اسوه ایثار و رشادت هستند.

جانبازان، یادگاران روزهای عشق و حماسه اند؛ خاطرات مجسّم سال هایی که درهای آسمان به روی عاشقان باز بود و فرشتگان در آسمانِ زمین گرم گلچینی بودند.

جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اسطوره ایمان و ایستادگی هستند با داشتن الگوهایی همچون حضرت عباس (ع)، دعوت ولی‌خویش را لبیک گفتند و مقتدرانه در برابر دشمنان این مرز و بوم مقاومت نمودند و با برخورداری از اعتقادی راستین در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی جان نثاری و مجاهدت کردند و از این‌رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ثبات قدم آنان است.

میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز جانباز را به تمامی ایثارگران به ویژه جانبازان معزز و خانواده‌های گرانقدر شأن و همچنین ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است را از پروردگار متعال مسالت دارم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false