×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جشن های شعبان، شادی بخش شهروندان محله مهر

جشن  پر نشاط و شادی بخش  ماه شعبان بمناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) ، حضرت ابو الفضل العباس (ع) و حضرت سجاد (ع) به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در محله مهر برگزار شد.

دکتر حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: با تلاش شهرداری شاهین شهر و با افتخارمی گویم محله مهر شاهین شهر از نظر معماری و امکانات شهری بهترین محله مسکن مهر کشور محسوب می شود.

ابراهیمی به تلاش برای ارتقا و افزایش امکانات در این محله اشاره کرد و افزود: فاز دوم پارک را ارتقا و تجهیزاتش را کامل خواهیم کرد و مسیر ورودی دوم به مسکن مهر را با تملک زمین تهسیل می بخشیم و همچنین با تکمیل فرهنگسرای مهر بزودی این مکان فرهنگی را در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در پایان از بخشودگی یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال عوارض و مالیات پایان کار تعاونی های مسکن محله مهر به خاطر حمایت و خدمت به شهروندان خبر داد.

مولودی خوانی ، موسیقی محلی بندری، موسیقی کودکانه و پاپ از جمله برنامه های این جشن بود که با استقبال بیش از ۵۰۰ نفر از ساکنان خوب محله مهر روبرو شد.

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false