×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شادمانی شاهین شهریها در جشن بزرگ نیمه شعبان

شاهین شهریها در جشن بزرگ نیمه شعبان که از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر تدارک دیده شده بود شرکت کردند.

علیرضا بصیری فرماندارشاهین شهر میمه در سخنان کوتاهی با تبریک نیمه شعبان و تشکر از برگزار کنندگان جشن بزرگ با اشاره به همت و تلاش شهروندان شاهین شهری در کمک به سیل زدگان گفت: تاکنون بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون ریال کمک نقدی و ۱۴ محموله کمک غیر نقدی از این شهرستان به مناطق سیلزده لرستان وگلستان ارسال شده است.
بصیری با بیان اینکه کمک های نوعدوستانه خود را تحویل هلال احمر ،کمیته امداد و نهادهای خیریه دهید بیان داشت موکب شهرستان شاهین شهر و میمه در استان خوزستان مستقر شده است و روزانه بیش از ۳ هزار غذای گرم طبخ و در اختیار سیل زدگان قرار می دهد.

حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر هم با تبریک میلاد منجی عالم بشریت گفت : شورای شهر نماد مردم سالاری است که همه شهروندان در انتخاب اعضا نقش داشتند.

وی با اشاره به اینکه عضو شورای شهر باید مولف باشد نه منفعل ونباید صرفا دستش در جلسات برای تصویب یا عدم تصویب بالا برود افزود:امروز شورای شهر بیش از هر زمان دیگر پاسخگوی شهروندان است.


ابراهیمی با یادآوری عنوان رنگین کمان اقوام بعنوان صفت زیبنده شاهین شهر بیان داشت در این شهر نخبگان و تحصیل کرده  های زیادی وجود دارند که باید به میدان بیایند و با تشکیل نهادهای اجتماعی برای ارتقا فرهنگ و توسعه همه جانبه شهر گام بردارند.

تواشیح توسط گروه بشرا، اجرای حرکات ورزشی توسط نوجوانان ووشوکار شاهین شهری ، موسیقی محلی نی و انبان  با حضور برادران  خوش نظر ، اجرای موسیقی پاپ توسط خواننده خوب کشور فرزاد شاه علی و برگزاری مسابقه با اجرای محسن دلیران مجری توانمند کشور از بخش های مختلف این جشن بود.

در حاشیه این برنامه جمعیت هلال احمر شهرستان شاهین شهر و میمه با برپایی غرفه ای نسبت به جمع آوری هدایای نقدی و اقلام اهدایی شهروندان اقدام نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false