×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شوراهای اسلامی بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت

جواد نصر اصفهانی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر در پیامی نهم اردیبهشت ماه روز شورا را تبریک گفت.

 

متن پیام رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر به شرح ذیل است:

 

بسم ا… الرحمن الرحیم

 

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

 

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

 

روز تاسیس شوراهای اسلامی بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد و در واقع زمینه ساز تاثیرگذاری عینی و حضور جدی تر مردم در اداره امور است.

 

یقینا خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف « وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ » از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.

 

اینجانب روز شوراها، به اعضاء محترم شورای شهر شاهین شهر تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که بیش از پیش شاهد موفقیت و شکوفایی شهر شاهین شهر باشیم.

 

 

جواد نصر اصفهانی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false