×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
احداث پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شاهین شهر توسط شهرداری، اقدامی بسیار ارزشمند و ستودنی است

عباس رضایی استاندار اصفهان در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از ۱۸ پروژه عمرانی شهرداری شاهین شهر گفت: بسیار خرسندم از اینکه امروز شاهد به ثمر رسیدن اقدامات و تلاش های عمرانی شهرداری شاهین شهر در نقاط مختلف این شهر هستم.

وی در ادامه اظهار داشت: باتوجه به اینکه در شرایط تحریم و اوضاع خاص اقتصادی به سر می بریم بهره برداری و افتتاح پروژه های مختلف فرهنگی، رفاهی و ورزشی انسان را به وجد و غرور می آورد و امیدوارم این وحدت، همدلی و نگرش توسعه گرایانه ای که در شاهین شهر بین مسؤولان برای خدمتگزاری به مردم عزیز شاهین شهر حاکم است، روزبه روز گسترش یابد.
رضایی همچنین احداث پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شاهین شهر توسط شهرداری را اقدامی بسیار ارزشمند و ستودنی برشمرد و از زحمات و تلاش های حمید عشقی شهردار شاهین شهر سپاسگزاری نمود.
استاندار اصفهان مشارکت مردمی را در احداث پروژه های گوناگون عمرانی ضروری دانست و گفت: از شهرداری شاهین شهر که این مهم را در برنامه ها و پروژه های خود قرار داده و با همکاری بخش خصوصی اقدام به احداث پروژه های متنوع عمرانی نموده تشکر می نمایم.
رضایی به برخی از پروژه های شهرداری شاهین شهر اشاره نمود و گفت: احداث سالن های ورزشی به خصوص برای بانوان شاهین شهری یکی دیگر از اقدامات مطلوب و توجه خاص شهرداری شاهین شهر به امر مهم ورزش است.
استاندار اصفهان در بخشی از سخنان خود تصریح نمود: از شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر درخواست دارم احداث زیرساخت و راه اندازی متروی شاهین شهر به اصفهان را در رأس اقدامات خود قرار دهند زیرا نتایج این امر مهم که شامل حفظ فضای سبز و جلوگیری از آلودگی هوا می باشد، در راستای رضایت مندی شهروندان ارجمند، یکی از وظایف اصلی است.
مرتضی ملکیان امام جمعه شاهین شهر نیز در این آیین ضمن خوش آمدگویی به استاندار اصفهان گفت: از زحمات شهردار سخت کوش، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان و کارگران شهرداری شاهین شهر که علی رغم وضعیت نامساعد اقتصادی توانستند با اتحاد و همکاری یکدیگر پروژه های فرهنگی و رفاهی را در نقاط مختلف شاهین شهر برای شهروندان فهیم شهر احداث نمایند،تشکر می نمایم و از خداوند متعال موفقیت و توفیق روز افزون همه مسؤولان و خادمان به مردم را خواستارم.
حمید عشقی شهردار شاهین شهر نیز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری ضمن عرض خوش آمدگویی به استاندار اصفهان و دیگر مسؤولان شهرستان و استان گفت: خداوند را شاکریم که در آستانه حلول ماه پر فضیلت رمضان توفیق حاصل گردید تا شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر این افتخار را داشته باشد تا برگ زرین دیگری از خدمات خود را تقدیم شهروندان عزیز و فهیم شاهین شهر نماید.
وی در ادامه افزود: با دست باکفایت استاندار و دیگر مسؤولان ۱۸ پروژه فرهنگی، خدماتی، ورزشی و فضای سبز شامل مجتمع تجاری،خدماتی و تفریحی قلب شهر ، عملیات کلنگ زنی فاز ۲ پارک حافظ شمالی، احداث کانال هدایت سیلاب شاهین شهر واقع در بلوار دانشجو، عملیات ساماندهی خیابان شیخ بهایی، عملیات اجرای زیرسازی،جدولگذاری و آسفالت میدان، ورودی و خروجی و معابر کوی کارمندان دولت، عملیات اجرای خرید و حمل و پخش آسفالت و لکه گیری،  عملیات بازسازی قنات های سطح شهر، عملیات اجرایی دفع آب های سطحی محله میلاد و…، عملیات اجرایی پیاده روسازی سطح شهر، روشنایی معابر و پارک های سطح شهر، عملیات اجرایی بدنه سازی مسیل، عملیات احداث سرویس بهداشتی های سطح شهر، عملیات احداث پارک های محله ای گلدیس، تهیه و نصب علائم ترافیکی و خط کشی دو جزیی، عملیات احداث ایستگاه پمپاژ انتقال پساب از محل تصفیه خانه، عملیات احداث کانال دفع آب های سطحی خیابان آیت الله طالقانی، پیاده روسازی رفیوژ وسط بلوار یادگار امام(ره)، خانه فرهنگ مهر محله مسکن مهر و ورزشگاه محله مسکن مهر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری یا کلنگ زنی گردید.
عشقی پروژه مشارکتی مجموعه تجاری، تفریحی و خدماتی قلب شهر را اولین پروژه مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی عنوان نمود و گفت: این مجموعه با امکانات کامل هزینه ای بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال در برداشته که ان شاء الله زمینه جذب ۶۰۰ نفر نیروی جوان در مجموعه فراهم خواهد شد و در اینجا لازم می دانم از سرمایه گذار متعهد و تلاشگر این پروژه تشکر و قدردانی نمایم.
شهردار شاهین شهر با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) را سرلوحه اقدامات خود قرار داده ایم گفت: امسال برنامه شهرداری کار و تلاش مضاعف است و با عنایات باری تعالی آغاز پروژه های متعدد عمرانی در شهر را در دستور کارخواهیم داشت ، گفت: علاوه بر پروژه های ذکر شده ۲ پروژه مهم و اساسی متروی شاهین شهر به اصفهان و ایجاد زیرساخت ها برای شکل گیری شهر هوشمند در شهر برای سال جاری مدنظر است که امیدواریم با حمایت های استاندار اصفهان و دیگر مسؤولان این مهم را به سرانجام برسانیم.
عشقی از تمامی اعضای شورای اسلامی شاهین شهر، مسؤولان شهر و استان و همکاران سخت کوش در شهرداری اعم از کارمند و کارگر که در احداث پروژه های عمرانی همکاری و  تشریک مساعی داشتند کمال تشکر و قدردانی نمود.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آیین ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های شهرداری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال افتخار ما و همه شهروندان شاهین شهر است زیرا پیوند ناگسستنی بین شهروندان ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در راستای توسعه و آبادانی شهر ایجاد شده است.
وی پروژه مشارکتی قلب شهر را محصول اولین طرز فکر صحیح در دوره چهارم شورای اسلامی شاهین شهر عنوان نمود و گفت: خوشبختانه جذب سرمایه گذار برای احداث پروژه های مشارکتی با شهرداری،  الگویی برای سایر شهرهای دیگر استان گردید.
ابراهیمی مشکل مهم در شاهین شهر را بیکاری جوانان تحصیل کرده عنوان نمود و گفت: امیدواریم با اراده مصصم استاندار و دیگر مسؤولان متولی، اشتغال نیروهای جوان تحصیل کرده جویای کار فراهم گردد.
شایان ذکر است استاندار اصفهان ضمن افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری، از مجموعه مسکن مهر و ایستگاه شماره ۴ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بازدید به عمل آورد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false