×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر ومیمه معرفی شد

استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شاهین شهر ومیمه عنوان کرد:  امسال، سال انتخابات و وفاق است و ضرورت دارد که همدلی و هماهنگی بیش از پیش ایجاد شود.

دکترعباس رضایی در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شاهین شهر ومیمه، که با حضور ائمه جمعه شهرستان ،روسای ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان و خانواده معظم شهدا و جانبازان وایثارگران برگزار گردید،با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های دشمنان ، گفت: نباید در این شرایط تمام خواسته ها و انباشت هایی که در طول چندین سال گذشته به وجود آمده را از دولت توقع حل و فصل آن را داشت.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مسوولان باید خود را از آن مردم و آنها را از خود بدانند، افزود: مدیران باید براساس برادری، برابری، احترام متقابل، احترام براساس آموزه های دینی و مسائل اخلاقی و در چهارچوب های مقررات جمهوری اسلامی عمل کنند.

رضایی اظهارداشت: امسال، سال انتخابات و وفاق است و ضرورت دارد که همدلی و هماهنگی بیش از پیش ایجاد و از طرح مسائل بی جا و بی جهت خودداری شود.

استاندار اصفهان با اشاره به شرایط شاهین شهر، اظهارداشت: خوشبختانه مسائل منطقه ای در این شهرستان برجسته نشده و ملی گرایی و ملی نگری مسوولان این شهرستان، براساس شناخت خوبی که از مسائل و مشکلات دولت و دولتمردان دارند مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مناصب و پست ها افتخار خدمت به مردم است، اظهارداشت: شهرستان بزرگ شاهین شهر و میمه از جمله شهرستان هایی است که ظرفیت های خوبی دارد و نیازمند استفاده و بهره گیری از این ظرفیت هاست.

عباس رضایی با اشاره به اینکه همدلی، همزبانی و وفاق بین مسوولان این شهرستان در سطح اداری، انتظامی و قضایی و ائمه جمعه شهرستان ها فرصت بسیار مناسبی است که تلاش بیشتری برای ارائه خدمت صورت گیرد، افزود: مسوولین نباید ساده زیستی و همراهی با مردم را فراموش کنند و کرامت، شان و احترام مراجعه کنندگان را رعایت گردد.

عباس رضایی احداث متروی شاهین شهر به اصفهان را یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات این شهرستان برشمرد و تصریح کرد: زیرساخت های این طرح مهم در استانداری آماده است و لازم است فرماندار شهرستان و شهردار شاهین شهر به اجرای این طرح ریلی در سالجاری جامه عمل پوشیده شود.رضایی تاکید کرد: فرماندار شهرستان باید در سال رونق تولید، به موضوع اشتغال جوانان و فعالیت حداکثری واحدهای تولیدی و اشتغال آفرین در همه شهرک‌های صنعتی به‌ویژه شهرک صنعتی مورچه‌خورت توجه مضاعف نماید.استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه فرماندار جدید باید نگاه ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران داشته باشد، افزود: توجه ویژه به استفاده از ظرفیت بانوان در امور و مناصب مدیریتی در این شهرستان ضروری است.

گفتنی است در این آیین ضمن تقدیر از فعالیت های آقای علیرضا بصیری ،آقای اسفندیار تاجمیری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر ومیمه معرفی گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false