×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
با دشمن باید به زبان قدرت صحبت کرد

سردار عرب پور جانشین فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در مراسم سوم خرداد و روز حماسه و ایثار شاهین شهر (یادواره شهدای شاهین شهر)  که در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول حیات خود همواره با دشمنی ها زیادی روبرو بوده است گفت: با دشمن باید به زبان قدرت صحبت کرد و اشتباه است که  با ضعف و گفتگو در مقابل دشمن عمل کنیم.

وی افزود: اگر ما ضعف داشته باشیم  و توان مقابله ای نداشته باشیم آنگاه است که امریکا قیافه ی قلندرمآبانه به خود می گیرد و البته به خوبی می داند که توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد و چه بسا فرزندان دلیر این مرز و بوم را می شناسد.

سردار عرب پور با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ شیعه بیان داشت : شهادت برای شیعیان واژه ای نامنوس نیست و ما با شهادت آشنا هستیم و به همین خاطر هیچگاه پیراهن ذلت بر تن نخواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: ملت ما جزء عزیزترین ملت ها در جهان است و این موضوع را مدیون خون شهدا هستیم چرا که شهدا امنیت و آرامش را به ما هدیه دادند.

در مراسم روز حماسه و ایثار شاهین شهر و گرامیداشت  سالروز فتح خرمشهر خانواده شهدا ،جمع کثیری از مردم و مسئولین ، از جمله حجت الاسلام ملکیان امام جمعه شاهین شهر ، اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه و حمید عشقی شهردار شاهین شهرحضور داشتند .

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false