×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح موسسه فرهنگی ، هنری گنجینه ادب در شاهین شهر

موسسه فرهنگی ، هنری گنجینه ادب با حضور مدیران و فعالان حوزه فرهنگی شاهین شهر ، به منظور آموزش ، رشد و ارتقا فعالیت های  تخصصی در زمینه شعر افتتاح شد.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این برنامه طی سخنانی ضمن تبریک هفته کرامت ، ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)  از تلاش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سپاه بسیج ناحیه و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر  تقدیر کرد و گفت: در راستای امور فرهنگی خدمات بسیار ارزشمندی از این نهادها به مردم مستعد خوب و با صفای شاهین شهر ارائه شده است.

وی افزود: شاهین شهر ، شهری است که  شهروندان آن  ۹۸ درصد با سواد هستند ، پس همواره باید با توان بیشتر و بهتر به مردم این مرز و بوم خدمت کرد.

فرهادی در ادامه با عدم رضایت از انتشار بدون ضابطه برخی مطالب غیر واقعی و نامرتبط در فضای مجازی توسط افراد غیر شاهین شهری که هیچ شناختی درستی از شهر ندارند، خواستار دقت نظر ، نظارت و پیگیری نهادهای مسئول همچون ارشاد اسلامی بر این مطالب شده است .

فرامرز رادمنش رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی هم با اشاره به تاسیس و افتتاح موسسه فرهنگی و هنری ادب شاهین شهر و کمبود این گونه مراکز  گفت: این اداره آمادگی هرگونه همکاری به متقاضیان تاسیس موسس های فرهنگی هنری به منظور ارتقا سطح دانش و مهارت های تخصصی در این بخش را دارد.

موسسه فرهنگی ،هنری گنجینه ادب به منظور آموزش، رشد و ارتقا  فعالیت تخصصی  و هنری بخصوص در زمینه شعرافتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false