×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک رییس سازمان به مناسبت روز شهرداری ها

افتخار داشتن شهری توسعه یافته و آباد بی تلاش به دست نمی آید و سربلندی در این امر بدون تدبیر و برنامه ریزی میسر نخواهد شد . اکنون که شاهین شهر عزیز توانسته است با افتخارو اقتدار در مسیر توسعه و آبادانیگام بردارد ، مرهون تلاش های شبانه روزی و ایثار متخصصان ومدیرانی است که به خلق خدمت نمودند و آسایش و رفاه همشهریان را بر آسایش و رفاه خویش مقدم شمردند .

نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز ” شهرداری و دهیاری ” اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری ، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد خدماتی و اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود .

تمامی خادمین مردم در شهرداری شاهین شهر نیز بی وقفه در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید ، شهر را مناسب زندگی و رفاه مردم نمایند  و به حول و قوه الهی با ارایه خدمات مطلوب به عموم شهروندان به ویژه مناطق کم بر خوردار و تلاش در برقرای عدالت در بهسازی ، توسعه و عمران محله های مختلف شهر گامی اساسی در اجرای برنامه های مدیریت شهری بردارند .

اینجانب ، این روز فرخنده را به جناب مهندس عشقی شهردارکوشای شاهین شهر و مجموعه همکاران خود در شهرداری تبريك و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روز افزون را در مسیر خدمات رسانی به شهروندان برای آنها خواستارم.

همچنین اميدوارم با تلاش بي وقفه و شبانه روزی همکارانم در سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر همچنان مسیرخود را به سوی ارتقاء برنامه های فرهنگی ، افزایش سطح مشارکت شهروندان ، ایجاد فضای شهری لذت بخش و زيبا و نشاط آفرين ، افزایش برنامه های آموزشی و  تفریحی ، ارتقاء کمی و کیفی دوره های آموزشی و ارائه خدمات مناسب در شان شهروندان شاهین شهر که جزو الویت های شهرداری می باشد ،  ادامه دهیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false