×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
از نویسندگان برگزیده شاهین شهری تجلیل خواهد شد

برای نخستین بار در آیینی با حضور اهل قلم شهر ، از نویسندگان برگزیده شاهین شهری تجلیل خواهد شد.

اکبر یاوریان رئیس شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان شاهین شهر و میمه در این خصوص گفت: ثبت حقایق و احیای ارزش‌های اسلامی اصلی‌ترین رسالت قلم است و نویسندگان ، ادبا و اهالی قلم شاهین شهری به خوبی به ایفای این نقش می‌پردازند. به همین سبب برای اولین بار در آیینی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و شورای هم اندیشی نویسندگان شهرستان ، ضمن معرفی نویسندگان برگزیده شاهین شهری ، از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: آثار در رشته های گوناگون علمی ، هنری ، تاریخی ، ادبی ، پژوهشی و غیره برای بخش داوری به اداره کل ارشاد اسلامی استان اصفهان فرستاده شد که بر اساس رتبه بندی ، نویسنده برگزیده انتخاب خواهدشد. هم اکنون ۱۰۰ نویسنده در شاهین شهر شناخته شده هستند و قطعاً نویسندگانی هستند که برای ما شناخته شده نیستند که می توانند برای ملحق شدن به جمع اهل قلم شهر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه نمایند.

این برنامه روز شنبه مورخ ۲۹ تیر ۹۸ از ساعت ۱۸ در سالن بهار ساختمان نگارستان واقع در میدان فاطمیه برگزار می شود و عموم علاقمندان می توانند در این مراسم شرکت نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false