×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
راضيه طهماسبي فر بانوی قهرمان شاهین شهری با جایگاه جهانی

راضیه طهماسبی فر بانوی قهرمان و ورزشکار شاهین شهری و دانش آموخته رشته تربیت بدنی در مقطع لیسانس است ، وی سال ۱۳۸۴ در مسابقات ویتنام تنها و اولین ورزشکار زنی بود که موفق به کسب مدال طلا شد و اینک به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو بانوان رده سنی بزرگسالان مشغول فعالیت است .

طهماسبی فر از ۱۳ سالگی به تشویق برادر ورزشکارش به تکواندو روی آورد و تا دان ۲ پیش رفت و در این رشته دارنده مدال استانی نیز است.

ایشان از سال ۸۲  با شناختی که بدست آورد به رشته ووشو  بخش ساندا گرایش پیدا کرد و می شود گفت  این شروع آغاز راهی شد برای شکوفایی اش تا جایی که از ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ پیاپی موفق به کسب مدال طلا در رقابت های کشوری شده است .

خوشبختانه طهماسبی فر در عرصه جهانی هم خوش درخشید ، کسب ۲ مدال نقره ، یک مدال برنز و دو مدال ارزشمند طلا در تورنمنت جهانی از آن جمله است.

عضویت در تیم ملی ،  سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران در لیگ ستارگان ووشو ، مربی تیم منتخب استان اصفهان و مربی تیم ملی جوانان از افتخاراتی است که در کارنامه درخشان این بانوی پر افتخار دیده می شود.

وی در نهایت ، امسال با توجه به شایستگی ها وتجربیات ارزنده اش به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو بانوان رده بزرگسالان انتخاب شده است.

راضیه طهماسبی فر علاوه بر همه این افتخارات دارای مدرک مربیگری و داوری درجه یک نیز می باشد  و از شاگردان موفقش می توان از خانم ها هانیه قدرتی پور و فاطمه ویسی نام برد که دارای مدال هایی آسیایی وجهانی هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false