×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اسماعیل فرهادی رییس شورای اسلامی شهرستان شد

درجلسه رسمی و با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهرهای شهرستان شاهین شهر و میمه انتخابات هئیت رئیسه شورای اسلامی شهرستان برگزار و اسماعیل فرهادی عضو شورای اسلامی شاهین شهر به اتفاق آرا برای هفتمین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه انتخاب گردید.
همچنین در این انتخابات رسول شاه رجبیان نائب رئیس ،حسین خسروی خزانه دار ،حسین کریمی و محمدرضا بیکیان به عنوان منشی های شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه انتخابات گردیدند.
گفتنی است اسماعیل فرهادی با رأی مثبت تمامی اعضای شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه (۹ نفر) به عنوان رئیس این شورا انتخاب گردیده است.

جواد نصر نیز در پیامی این انتخاب را تبریک گفت در این پیام آمده است

با توجه به وظایف خطیر و جایگاه کلیدی که شورای شهرستان در سطح استان برعهده دارد می‌تواند در پیشبرد اهداف شهرستان و کسب امتیازات مورد نیاز برای شهرستان تاثیرگذار باشد و در واقع نوعی ابزار قوی و موثر در کنار شوراهای شهر و روستا است که با شرح وظایف مشخص شده خود می تواند در حل مسایل کلان شهرستان کمک حال بوده و در واقع به نوعی مکمل سیاستگذاری های هر شهرستان باشد و امیدوارم در این مسیر با لطف الهی و تجربه ارزشمندتان موفق و پیروز باشید

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false