×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خبرنگاران با رشادت و حماسه آفرینی بدنبال رشد و آگاهی بخشی جامعه هستند

هفدهم  مرداد ماه روز شکوهمندی است که همزمان با سالروز شهادت مجاهد اهل قلم مجید صارمی روز خبرنگار نامیده شده است خبرنگاران صدیق و شریف که همواره دغدغه مند سرزمین ایران اسلامی هستند و با رشادت ها و حماسه آفرینی در عرصه اطلاع رسانی بدنبال رشد همه جانبه  و آگاهی بخشی به احاد جامعه هستند. 

خبرنگاران ، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند. ۱۷ مرداد در حقیقت یادآور فرصتی است گران بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جان خود را تقدیم کردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم ، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده اند.

اینجانب این روز ارزشمند را به همه خبرنگاران ، نویسندگان ، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم  فعال در  عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خود را به جامعه شریف خبرنگاران  تقدیم  می کنم  و دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم.

در پناه حق ، پیروز و سربلند باشید

جواد نصر اصفهانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

true
برچسب ها : , , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false