×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار بیش از هفتاد درصد پروژه های عمرانی شهرداری شاهین شهر در سطح شهر

به مناسبت روز خبرنگار با حضور شهردار شاهین شهر، رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و شهر شاهین شهر،از خبرنگاران شاهین شهر و استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

حمید عشقی شهردار شاهین شهر در این مراسم ضمن عرض خوش آمدگویی و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر ایران اسلامی و شهدای خبرنگار به خصوص شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیرخم گفت: در خصوص جایگاه قلم و نوشتن همین بس که خداوند متعال در قرآن کریم به قلم و آنچه توسط قلم نوشته می شود قسم یاد نموده است.
وی در ادامه افزود: قلم و نوشتن سرچشمه پیدایش تمام تمدن های انسانی ،پیشرفت و تکامل علوم و بیداری اندیشه ها و افکار و شکل گرفتن مذهب ها و سرچشمه هدایت و آگاهی بشر است.
عشقی در بخشی از سخنان خود به وضعیت نامساعد شهرداری شاهین شهر در بدو شروع به کار خویش پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه با توکل بر ذات باری تعالی،همکاری همکاران در شهرداری،پشتیبانی و راهنمایی های اعضای شورای اسلامی شهر و همدلی و مساعدت شهروندان فهیم توانستیم در مدت کوتاهی تمام حقوق معوقه کارکنان و کارگران و بخشی از بدهی های پیمانکاران را پرداخت و انگیزه و آرامش را به شهرداری و شهر بازگردانیم.
شهردار شاهین شهر به بودجه ۲۲۵۰ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۸ شهرداری و سازمان های وابسته اشاره نمود و گفت: باتوجه به گذشت چند ماه از شروع سال، یازده درصد از بودجه مصوب را جلو هستیم و در این راستا توانستیم بیش از هفتاد درصد پروژه های عمرانی را در سال جاری شروع نماییم.
وی گفت : آغاز به کار احداث پروژه عظیم متروی شاهین شهر به اصفهان، مراحل نهایی خود را سپری می نماید و احداث این پروژه یکی از آرزوهای شهروندان و شورای اسلامی شاهین شهر بود که از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری بیش از ده جلسه تخصصی در شهرداری،استان و تهران توانستیم مجوز های لازم را اخذ و امیدواریم در آینده نزدیک توسط مسؤولان کشوری کلنگ احداث این پروژه به زمین زده شود .
عشقی از اعضای شورای اسلامی شاهین شهر،نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی،استانداری،شورای عالی حمل و نقل و زیربنایی وزارت راه و شهرسازی و همه کسانی که در اخذ مجوز های پروژه متروی شاهین شهر به اصفهان همکاری و مساعدت نمودند تشکر نمود. 
شهردار شاهین شهر انتخاب شاهین شهر به عنوان پایلوت شهر هوشمند در استان اصفهان توسط استانداری را برگ زرینی دیگر از اقدامات شهرداری شاهین شهر عنوان نمود و گفت: امیدواریم با توجه به پتانسیل های بسیار خوب در این شهر و همکاری دیگر ادارات بتوانیم شاهین شهر را به یک شهر هوشمند ایده آل در سطح استان و کشور معرفی نماییم.
عشقی در ادامه سخنان خود به اهم پروژه های عمرانی فعال در شاهین شهر از جمله عملیات های اجرایی احداث فاز ۲ بوستان انتهای خیابان حافظ به مساحت حدود ۴۰ هزار متر مربع ، مسیر دوچرخه سواری حاشیه مسیل شهر و جاده سلامت در انتهای بلوار شیخ بهایی اشاره نمود.
مدیریت شهری شاهین شهر همچنین به عملکرد سازمان های وابسته به شهرداری اشاره نمود و گفت: متأسفانه در سال های گذشته به علت عدم نقدینگی لازم بیش از ۴۰ اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری در پارکینگ متوقف شده بود که با همکاری و عزمی جهادی در راستای رفاه شهروندان عزیز توانستیم بسیاری از این اتوبوس ها را توسط کارشناسان سازمان تعمیر و به چرخه حمل و نقل شهری بازگردانیم.
وی همچنین اعلام نمود: با مصوبه شورای اسلامی شاهین شهر یک دستگاه اتوبوس جدید ویژه جانبازان و معلولان گرانقدر به ارزش ۶ میلیارد ریال خریداری نموده ایم که در دهه ولایت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
عشقی اجرای بیش از پانصد برنامه فرهنگی و رفاهی توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری را گامی استوار در راستای حفظ و ترویج فرهنگ در شهر قلمداد نمود و گفت: بخشی از این برنامه ها در دهه ولایت و در قالب هجده برنامه متنوع اجرا خواهد گردید.
شهردار شاهین شهر به بیش از ۳۵۰ هکتار فضای سبز در شاهین شهر و حدود ۲۰ متر مربع سرانه فضای سبز هر شهروند اشاره نمود و افزود: علی رغم مشکلات فراوان در بخش تأمین آب ولی با پیگیری ها و تمهیدات سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری حتی یک متر از فضای سبز شهر خشک نگردید.
وی خاطر نشان مود: امیدواریم با عنایات خداوند متعال و همکاری یکدیگر بتوانیم بیش از پنجاه هزار متر مربع فضای سبز در نقاط مختلف شاهین شهر ایجاد نماییم.
عشقی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر را یکی از فعال ترین سازمان های آتش نشانی در سطح استان عنوان نمود و گفت: این سازمان با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و توانمند ضمن پوشش کامل شهر، در عملیات های گوناگون خارج از محدوده در شهرستان ها و استان های مجاور نیز به یاری نجات همنوعان خود می شتابد. 
شهردار شاهین شهر بابیان اینکه در حال حاضر شهرداری آماده کار و تلاش و پیگیر احداث پروژه های عمرانی است گفت: امیدواریم با الطاف بیکران خداوند، همدلی و وفاق و پشتیبانی همه مسؤولان به خصوص اعضای شورای اسلامی شاهین شهر بتوانیم پروژه های مدنظر در بودجه را به سرانجام رسانده و تقدیم شهروندان فهیم شهر نماییم.
عشقی در پایان از همکاری و مساعدت همه مسؤولان استان و شاهین شهر به خصوص اعضای شورای اسلامی شهر در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های شهرداری تشکر نمود.
اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را دلاوران خستگی ناپذیر خطاب نمود و گفت: بی شک خبرنگاران تجسم امانتداری،مسؤولیت داری تعهد و دلسوز مردم و مسؤولان هستند.
وی در ادامه به سایر صفات یک خبرنگار از جمله سخت کوشی آن پرداخت و افزود: خبرنگاران باید با تخصص و تعهد خود به دور از جریانات سیاسی و حب و بغض اخبار را تهیه و به گوش مردم برسانند.
فرهادی به همکاری و وحدت همه ادارات و نهادها خصوصاً شهرداری و شورای اسلامی در شاهین شهر اشاره نمود و افزود: خوشبختانه با رعایت و توجه به این دو مقوله مهم، شاهین شهر روز به روز مسیر توسعه و پیشرفت را سپری می نماید.
نرگس السادات موسوی رئیس جدید شورای اسلامی شاهین شهر نیز در جلسه قدردانی از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار ،رسانه را عامل توسعه یافتگی جوامع برشمرد و گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران چشمان بینای جامعه هستند كه برای آگاهی‌رسانی مردم تلاش و کوشش می نمایند.
وی در ادامه اظهار داشت: خبرنگاران باید سعی نمایند واقعیت‌ها را با اخلاق و تعهد همراه با صداقت به سمع و نظر جامعه برسانند.
موسوی در بخشی از سخنان خود همدلی و همیاری را رمز موفقیت در همه کارها و اقدامات قلمداد نمود و گفت: خوشبختانه در شورای اسلامی شاهین شهر با وجود اختلاف سلیقه ها ، روحیه همکاری بیش از پیش وجود دارد.
رئیس شورای اسلامی شاهین شهر از اقدامات ارزنده شهردار شاهین شهر در زمینه احداث یا شروع به کار پروژه های عمرانی علی رغم موانع و مشکلات مالی در شهر تشکر نمود و افزود: با داشتن روحیه جهادی در سایه وحدت و یکدلی مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی اتفاقات بسیار خوبی رخ خواهد داد و نتیجه آن به نفع شهر و شهروندان تمام می گردد.
گفتنی است در این جلسه خبرنگاران پرسش ها و پیشنهادهای خود را با مسؤولان در میان گذاشتند.
شایان ذکر است اصحاب رسانه هر یک از تلاش ها و خدمات شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر در راستای پیشرفت و آبادانی شهر و نیز رفاه شهروندان تشکر نمودند.
همچنین لوح سپاسی از سوی شهردار و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و شهر شاهین شهر به خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی صحیح و به موقع اخبار مربوطه تقدیم گردید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false