×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال کم نظیر شهروندان شاهین شهری از جشنواره خورشید اول

شهروندان شاهین شهری با استقبال  کم نظیر ازجشنواره خورشید اول ویژه دهه ولایت و امامت و عید بزرگ غدیر در سومین شب لحظاتی بیادماندنی را در کنار هم رقم زدند.

در سومین شب اجرای جشنواره خورشید اول ، فدایی سرپرست شهرداری شاهین شهر در سخنان کوتاهی از تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر بخاطر برگزاری جشن های باشکوه در سطح شهر تقدیر و اظهار امیدواری کرد که برپایی چنین برنامه هایی در جهت ارتقا سطح شادی و شادابی شهروندان موثر باشد .

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر ومیمه هم با تبریک دهه ولایت و امامت و اشاره به واقعه غدیر گفت:  شایسته گزینی در تاریخ پر افتخار اسلام حاکم شد و شخصیتی که دارای شجاعت، فصاحت ، بلاغت ،  نوع دوستی ، کیاست بود به امر حکومت منصوب شد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های حمید عشقی شهردار سابق شاهین شهر و تبریک به مهندس فدایی سرپرست شهرداری بیان داشت: امیدوار هستم شورای اسلامی این شهر  با الگو گیری از غدیر و شایسته گزینی و با صیانت از حق  انتخاب قانونی خود بتوانند مدیر شایسته ای در راس مدیریت شهری قرار دهند و زمینه خدمت رسانی بیشتر و بهتر  را فراهم کنند.

تاجمیری با قدردانی از متولیان برگزاری جشنواره خورشید اول اظهار داشت: امروز کشور به دلیل  به اوج رسیدن دشمنی ها و بدخواهی ها  ، با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و مردم در شرایط خاص اقتصادی و معیشتی به سر می برند ، بنابراین جا دارد متولیان ، شرایط نشاط و شادی شهروندان را فراهم نمایند که نمونه آن در این برنامه به چشم می خورد.

حسین ابراهیمی ناغانی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر هم  با تبریک عید غدیر از بزرگان و صاحب نظران شهر خواست در کمال آرامش ، وحدت و همدلی در جهت سپردن مدیریت شهر به اهلش کمک کنند.

ابراهیمی ناغانی خاطرنشان کرد: از آنجا که شهروندان نیاز به لحظات شاد و مفرح دارند مدیریت شهری نیز در چهارچوب برنامه های شهری در جهت  هویت بخشی  شهروندان باید به جد تلاش نماید.

در سومین شب جشنواره خورشید اول ، اجرای استند آپ کمدی ، موسیقی زورخانه ای ، تواشیح و اجرای زنده خواننده محبوب کشور  فریدون آسرایی بسیار مورد توجه شرکت کنندگان در این جشن بزرگ قرار گرفت.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false