×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
غبارروبی گلزار شهدا در هفته دولت

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر قبور مطهر شهدای شاهین شهر در بهشت معصومه با حضور مسؤولین شهرستان ، غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار ، نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولین شهر برگزار شد حاضران با اهدای گل و قرائت فاتحه ، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار  در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: همه ما باید خدمتگزار مردم باشیم و به نحو احسن ، کاری که به ما سپرده شده را انجام دهیم.

وی ادامه داد: این شهدا بودند که از جان خود گذشتند تا ما با عزت زندگی کنیم و این جایگاهی که داریم مدیون خون شهدا هستیم امیدوارم شهرستان شاهین شهر و میمه سرآمد خدمتگزاری به مردم در کشور شود.

تاجمیری سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در سخنانی خاطر نشان کرد: در هفته دولت که متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، وظیفه داریم با شهدا تجدید پیمان کنیم و به مقام شامخ شهدا که جانشان را برای صیانت از ارزش ها و تمامیت ارضی فدا کردند ادای احترام کنیم و تمام تلاشمان برای کار بهتر و بیشتر باشد و در مسیر خدمت به مردم گام برداریم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false