×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر از رئیس سازمان برای ایجاد نشاط اجتماعی و جلب مشارکت شهروندان

به مناسبت هفته دولت ، جواد نصر اصفهانی رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری به عنوان یکی از مدیران موفق شهرستان معرفی شد.

 

در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه مورخ ۹ شهریور ۹۸ که باحضور مهندس غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ، تاجمیری فرماندار ، حاجی دلیگانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسؤولین شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، از زحمات و تلاش های رئیس و کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برای بسترسازی و برگزاری حجم قابل ملاحظه ای از برنامه های فرهنگی و جشن های مناسبتی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و جلب مشارکت و حضور شهروندان تقدیر شد.

 

متن تقدیرنامه بدین شرح است:

 

اِنَّ اللّهَ شاکِرٌ عَلیمٌ

خداوند از زحمات بندگانش آگاه است و به آنها پاداش می دهد.

جناب آقای نصر

مدیرعامل محترم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر

باسلام

ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره دولتمردان شهید نظام مقدس جمهوری اسلامی ، نظر به بستر سازی و برگزاری حجم قابل ملاحظه ای از برنامه های فرهنگی و جشن های مناسبتی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و جلب مشارکت و حضور شهروندان بدینوسیله از زحمات و تلاش های جنابعالی و همکاران محترم تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است با تفضل الهی و الطاف حضرت ولی عصر (عج) همواره در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای امام راحل (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی ، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رسالت خطیر سازمانی و انجام بهینه خدمت رسانی به مردم توفیق و سلامتی بیش از پیش داشته باشید.

اسفندیار تاجمیری

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false