×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سپهر خادم ووشوکار نوجوان و موفق شاهین شهری

ووشو یکی از رشته های پر طرفدار در بین نوجوانان شاهین شهر است و اینک به معرفی یکی دیگر از نوجوانان موفق در این رشته که توانسته مقام های بسیاری را در مسابقات مختلف کشوری کسب کند می پردازیم.

سپهر خادم متولد سال  ۱۳۸۶  است که ۸ سال است در رشته ووشو فعالیت می کند.

خادم می گوید: ورزش را از ۴ سالگی شروع کردم و تا کنون مدت ۸ سال است که این رشته را ادامه دادم . ابتدا با رشته ژیمناستیک شروع کردم و در این رشته قهرمان استان شدم و بعد به رشته ووشو گرایش پیدا کردم و زیر نظر استاد مکوندی در حال تمرین این رشته سبک تالو هستم. تاکنون مسابقات بسیاری را شرکت کردم و توانستم ۲۶ مدال کشوری که شامل ۱۲ طلا ، ۱۳ نقره و ۷ برنز بود را از آن خود کنم. آخرین مسابقه ای که شرکت کردم انتخابی تیم ملی بود در نجف آباد برگزار شد و توانستم از بین ۶۰ نفر شرکت کننده مقام چهارم را کسب کنم .

هدف من در آینده این است که در درس و رشته ورزشی به جایی برسم و باعث خوشحالی خودم و خانواده ام بشوم. من دست از تلاش بر نمی دارم و تا جایی که جان در بدن دارم دست از ورزش نمی کشم.

به هم سن و سال های خودم توصیه می کنم که حتما ورزش ووشو را امتحان کنند زیرا ووشو به انسان یاد می دهد که تا به هدفش نرسد دست از تلاش و کوشش بر ندارد.

از مادر و پدرم و مربی ام آقای نوید مکوندی که تا اینجا من را حمایت کردند بسیار ممنونم و بیشتر از همه از مادرم که پابه پای من در این ۸ سال زحمت کشید و همراه من بود متشکرم.

این ورزشکار نوجوان امسال را سال سرنوشت ساز خود می داند و در تلاش است که در آینده در این رشته شاگردانی تربیت کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false