×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حاجی آباد

یاد و خاطره شهدای حاجی آباد با حضورحاجی نماینده مجلس و قشر کثیری از مردم برگزار شد.

 

حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در مراسم شهدای حاجی‌آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بر عموم شیعیان و دل‌سوختگان آن حضرت و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، سه دسته شهید که به ترتیب عبارت از؛ شهدای انقلاب اسلامی (مرحله اول شروع)، شهدای دفاع مقدس (مرحله دوم تثبیت انقلاب اسلامی) و مدافع حرم (مرحله سوم تثبیت اقتدار منطقه‌ای) برای حفظ و زنده‌بودن آن تقدیم کرده‌ایم.

 حاجی به آموزه‌های تاریخی ازجمله قراردادهای گلستان، ترکمانچای، ۱۹۰۷ و غیره که موجب شد توسط شاهان قبل از انقلاب بسیاری از سرزمین و حاکمیت ایران در آن زمان‌ها بذل و بخشش و به دست بیگانگان بی افتد اشاره کرد و افزود: این اتفاقات پندآموز تاریخی در حالی توسط پادشاهان بی‌کفایت برای سرزمین پهناور ایران افتاد که ما در مرحله دوم تثبیت انقلاب یا همان هشت سال دفاع مقدس به خاطر فداکاری فرزندان همین مرز بودم (به‌خصوص شهدا-ایثارگران-جانبازان) اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان ایران اسلامی به دست بیگانگان بی افتد.

وی گفت: شکستن هیمنه پوشالی آمریکا و متحدان غربی-عربی با هدف قرار گرفتن پهباد آمریکایی RQ-4 با سامانه بومی سوم خرداد او در منطقه از برکات خون شهداست.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب هم‌اکنون به‌ خوبی جنگ اقتصادی آمریکا و متحد یهودی او اسرائیل را به‌خوبی درک می‌کند، افزود: اگر خواص و مسؤولین در داخل کشور به سبک و سیاق شهدا عمل بکنند، مطمئن باشید دشمن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس با انتقاد شدید از دولت در خصوص اینکه طی سال‌های گذشته نزدیک به ۲۷ هزار میلیارد دلار ارز از ذخایر این کشور را بدون کار کارشناسی بین صرافی‌ها توزیع کرد، اظهار داشت: با کمال تأسف اعلام می‌کند دولت حتی معادل ریالی این ارزها را دریافت نکرد.

 وی گفت: دولت باید پاسخ دهد بیش از ۲۱ هزار میلیارد دلار که توزیع کرده را به چه کسانی داده است نزدیک به یک هزار و ۸۰۰ شرکت در همان سال‌های نابسامانی بازار ارز شکل گرفت که اصلاً تاجر نبودند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه یارانه آشکار به اقشار مختلف نزدیک به ۳۶ هزار میلیارد تومان است افزود: چرا دولت پاسخگوی مابقی یارانه پرداختی به‌نوعی همان یارانه پنهان تاکنون نبوده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false