×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رکابزن شاهین شهری پر مدال ترین ورزشکار مرد اصفهان

مهدی بیدرام جوان ۱۹ ساله شاهین شهری است که عضو تیم دوچرخه سواری امید ایران است و از سال ۹۲ دوچرخه سواری را شروع کرده و اکنون پنج سال است که در کلیه اردوهای تیم ملی شرکت کرده است.

با ایشان به گفتگو نشستیم و در خصوص مسابقاتی که شرکت کرده است می گوید:
من از سال ۹۲-۹۵ عناوینی چون قهرمان کشوری نوجوانان، ۹۵-۹۷ قهرمان جوانان  و در سال ۹۷ عنوان قهرمان قهرمانان جوانان ایران را به دست آوردم و با ۱۸ مدال در سال ۹۷ عنوان پرمدال ترین ورزشکار مرد اصفهان را کسب کردم.
اواخر سال ۹۷ قبل از اینکه وارد تیم بزرگسالان شوم در جاده حین تمرین بخاطر نبود اسکورت تصادف کردم و ۶ روز را در ICU بودم و ۲۰ روز هم بستری شدم که ۲ عنوان قهرمانی آسیا را از دست دادم.
سال ۹۸ در تیم بزرگسالان با ۳ مدال شروع کردم که بعد از حادثه تصادف شروع خوبی بود و از طرف کمپ جهانی کره جنوبی نیز به اردوی تمرینی ۲۰ روزه دعوت شدم.

چه مسابقاتی در پیش دارید؟

مسابقاتی که پیش رو دارم تور بین المللی آذربایجان که مهر ماه برگزار می شود با تیم ملی رکاب می زنم و ۷ روز بعد از این ، مسابقه قهرمانی آسیا کره جنوبی در پیست بزرگسالان را در پیش رو دارم ، همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا جاده مالزی در رده سنی بزرگسالان و امید شرکت خواهم کرد.

رقبای اصلی شما از چه کشورهایی هستند و چه افراد دیگری از استان اصفهان در مسابقات آسیا شرکت خواهند کرد؟
رقبای اصلی ما قزاقستان، کره و ژاپن هستند و از استان اصفهان حسین ناطقی و امیر حسین جمشیدی و ساجده سیاحیان و بنده  شرکت خواهیم کرد.

مشکلات اصلی شما رشته دوچرخه سواری در حال حاضر را در چه می بینید؟
الان یه دوچرخه خوب مخصوص مسابقه ۱۰ هزار دلار هست که فدراسیون توان پرداخت ندارد ، ورزشکار هم آنقدری درآمد ندارد که از پس هزینه ها بر بیایند ، از طرفی دیگر از مسؤولین امر انتظار داریم که ورزشکاران را حمایت کنند نه در حرف بلکه در عمل و اگر توان حمایت مالی را ندارند حمایت های دیگر رسانه ای و اسپانسری را انجام دهند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false