×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شب شعری برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

شب شعر سبک بالان در اولین روز از هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه دفاع مقدس برگزار شد.

شب شعر دفاع مقدس با عنوان سبک بالان به همت سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه و ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولین و اقشار مختلف مردم در محل نمایشگاه دفاع مقدس در بوستان انقلاب شاهین شهر برگزار شد.

این برنامه با نوای مداح اهل البیت علیهم السلام و راوی جبهه و جنگ کربلایی حسن توزی از بوشهر ، اجرای مرشد با ضرب زورخانه و شعرخوانی شاعران شهرستان با مضامین دفاع مقدس و محرم همراه بود.

سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم گفت: خاورمیانه روی گسل جنگ قرار گرفته به طوریکه این منطقه بعد از جنگ جهانی دوم به بعد ۱۲ جنگ را به خود دیده است یعنی به طور متوسط هر ۶ سال یا کمتر یک جنگ در این منطقه رخ داده است.

بنده از همه شهدای بزرگوار پوزش می طلبم اگر خوزستان به دست عراقی ها می افتاد اکنون باید خوزستان را عربستان می نامیدیم چرا که آنها وقتی وارد خرمشهر شدند بر دیوارها نوشتند آمده ایم تا بمانیم.

در جنگ تحمیلی حضور مردم همیشه در صحنه و حرکات مردمی و از جان گذشتگی شهیدان بزرگوار باعث شد که دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false