×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استقبال دوبرابری شهروندان از کتابخانه نگارستان در ۶ ماهه اول سال ۹۸

فاطمه گشول مسؤول کتابخانه نگارستان از مراجعه و استقبال دوبرابری شهروندان شاهین شهری از کتابخانه نگارستان در ۶ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مسؤول کتابخانه نگارستان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: آمار مراجعین به این کتابخانه در شش ماه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است و در شش ماه اول ۱۰۳۹ عضو جدید به اعضای این کتابخانه افزوده شده است که ۶۶۲ نفر بزرگسال و ۳۳۷ نفر کودک و نوجوان هستند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴۰ هزار عنوان کتاب در این کتابخانه موجود است و از بیش از ۲ هزار و پانصد عضو فعال کتابخانه ، ۱۵۰۰ نفر بزرگسال و ۱۰۰۰ نفر آن ها کودک و نوجوان هستند ادامه داد: در شش ماه نخست سال ، بالغ بر ۱۸ هزار جلد کتاب به امانت رفته که ۴ هزار و ششصد و پنجاه و دو جلد آن مربوط به کودکان است.

علاقه مندان برای استفاده از کتابخانه نگارستان می توانند به نشانی شاهین شهر ، میدان فاطمیه ، ساختمان نگارستان شهرداری ، طبقه سوم مراجعه و یا با تلفن ۰۳۱۴۵۲۲۹۷۶۰ تماس حاصل نمایند . دوستداران کتاب همچنین برای استفاده از سامانه ثبت نام و جستجوی کتاب می توانند به نشانی اینترنتی http://188.136.172.27/Default.aspx مراجعه نمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false