×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
امام خمینی (ره) تمام هستی خود را برای اسلام گذاشت

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر در همایش تبیین اندیشه های متعالی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) تمام هستی خود را برای اسلام گذاشت .

امام جمعه شاهین شهر در این همایش که با حضور مردم ، اساتید حوزه و دانشگاه و مسؤولان شهرستان در سالن بهار نگارستان برگزار شد ، گفت: امام خمینی (ره) وصل به خدا بود و در کلام و بیانش خدا موج می زد و توصیه های امام نیز در جهت خدا محوری بود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفر شاه نظری استاد حوزه و دانشگاه و معاون فرهنگی دانشگاه اصفهان در این همایش به بیان جایگاه مردم در اندیشه امام خمینی (ره ) پرداخت و گفت: قرآن مجموعه ای است که مخاطبش انسان است.

انسان نقش محوری دارد و آیات قرآن نیز به آن اشاره دارد و اگر جامعه ای پیشرفت و آرامش دارد از تمدن برخوردار است چرا که تمدن ، اخلاق ، فرهنگ و تعالی جامعه را انسان می سازد.

وی افزود: اسلام نقشه راه است. وجود مردم نیروی سازنده نظام است و امام هم مردم را قدرت و پایگاه مدیریت تفسیر می کند و حضور و مشارکت تمامی اقشار ملت با حفظ وحدت را از شاخص ها می داند .

حجت الاسلام عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان نیز با اشاره به فلسفه برگزاری این همایش گفت: جامعه امروز ، امام و حضورش را درک نکردند و هرچه از انقلاب اسلامی می گذرد ، نیاز به تبیین اندیشه هایی که موجب این نهضت عظیم شده ، به ویژه برای نسل جوان بیش از پیش احساس می شود. به همین سبب این همایش با هدف ارج نهادن و به مقام والای امام خمینی (ره)  و تبین اندیشه های انقلابی آن امام راحل برگزار شده است.

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false