×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تعاملات بیشتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با آموزش و پرورش

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر بر افزایش تعاملات کاری این دو سازمان تاکید کرد.

در نشستی که با حضور مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر و رئیس ، معاون و مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد ، امکان استفاده از ظرفیت های سازمان برای آموزش بیشتر اصول شهروندی و ورزشی به دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در این دیدار با اشاره به اهمیت حوزه آموزش شهروندی بیان داشت: حوزه آموزش شهروندی از مباحث ارزشمندی است که توجه بیش از پیش به این مهم در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: چاپ و نشر چهار جلد کتاب کودک نشان از همکاری خوب این سازمان با آموزش و پرورش دارد.

محمد اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر نیز گفت: هم افزایی و همکاری مشترک می تواند موجب بهبود عملکرد سازمانی و اثر گذاری بیشتر در تعالی و پیشرفت جامعه شود.

وی ادامه داد: در بحث حقوق شهروندی حدود ۷ هزار نفر آموزش دیده اند و همچنین کتابخوانی ، آموزش شهروندی ، تربیت بدنی و نشاط اجتماعی از اولویت های آموزش به نوجوانان است که در گذشته نیز همکاری و فعالیت های گسترده ای در این زمینه با سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی داشته ایم.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false