×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی شهردار جدید شاهین شهر

طی مراسمی حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر معرفی شد.

با حضور مهندس غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، دکتر ذاکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و مسؤولان شهرستان شاهین شهر و میمه ، حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر معرفی شد.

علیرضا جهانگیری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این مراسم از شهرداران قبلی به خاطر ایجاد ثبات نسبی و آرامش در شهرداری تقدیر کرد و افزود: به خاطر کمبود بودجه ، برنامه های پیش رو و عمرانی را کاهش داده و در حال رسیدگی به برنامه ها و پروژه های نیمه تمام شهر هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر با وحدت و همدلی و رویکرد اضافه کردن نیروی کارآمد و خوش فکر به مجموعه شهرداری با اکثریت آرا مهندس فرهنگ را با ۲۷ سال سابقه خدمت در شهرداری انتخاب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر نیز در این مراسم به پرهیز از نفاق اشاره کرد و گفت: مسؤولان در ادارات بیشتر به جمع مردم بیایند و مشکلات مردم را برطرف کنند. چرا که هنوز نارضایتی مردمی وجود دارد و خروجی ادارات مردم پسند نیست. بکوشیم حلقه مفقوده را پیدا کنیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

اسفندیار تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم گفت: از شهردار می خواهم مدیریت ستادی را سر و سامان دهد و در تصمیم گیری برای انتصاب نیروها حرف هیچ کسی حتی خود بنده را هم گوش ندهد ، به مسائل زیر بنایی توجه کامل شود چرا که شاهین شهر یک شهر مهاجر پذیر است و هر ساله ۳ الی ۴ هزار نفر به این شهر افزوده می شود .

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه هم در این مراسم اظهار داشت: شاهین شهر شهری بسیار زیبا با مردمانی با فرهنگ است. ما شهروندان خوبی داریم و از مهندس غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خواستار تخصیص بودجه متروی شاهین شهر – اصفهان شد.

حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان هم در این مراسم گفت: در استان اصفهان ۱۰۸ شهرداری وجود دارد که همه می توانند در قسمتی از دریافت بودجه از مطالباتی که از ارگان های دولتی دارند ، استفاده کنند. چرا که کلان شهرهایی چون تهران و اصفهان از این مطالبات استفاده کرده اند و ممکن است این شرایط در بودجه ۹۹ تکرار نشود.

وی ادامه داد: شهرداری ها روند پروژه ای را به خاطر کمبود بودجه قطع نکنند و فعال باشند . شاهین شهر هم شهری بسیار زنده و پویاست و شهری است که قبل از انقلاب برای سرریز جمعیت مرکز استان شکل گرفت و قطعاً آنچه که در استان برای حمایت نیاز باشد ما دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این مراسم از زحمات حمید عشقی شهردار سابق و محمدعلی عزیزی سرپرست شهرداری تقدیر و حمیدرضا فرهنگ به عنوان شهردار شاهین شهر معرفی شد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false