×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هفتک در ایستگاه پایانی

تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و با ادای احترام به خانواده شهدا گفت: امیدوارم بتوانیم در مسیر ارزش های شهدا گام برداریم .

وی در ادامه با اشاره به بالا بودن نسبت شاخص های توسعه انسانی شاهین شهر در استان افزود: ما در شهرستانی توسعه یافته هستیم که در موضوع فرهنگ و هنر در جایگاهی  ممتاز قرار دارد و این شهرستان باسوادترین شهرستان استان محسوب می شود البته با مشکلاتی نیز مواجه است که با حفظ امید ، نشاط و اعتماد به نفس خود باید با همدلی و وفاق فرهنگی در کاهش و رفع مشکلات گام برداریم.

تاجمیری ادامه داد: ما  اکنون در آستانه انتخابات هستیم و از جامعه فرهنگی هنری انتظار داریم در این حرکت ملی سیاسی حضوری پر رنگ داشته باشند و دیگران را نیز در این زمینه ترغیب نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر هم در این مراسم گفت : تئاتر هنر والایی است و این پتانسیل در شاهین شهر وجود دارد که به هنرمندان ارزش داده شود و مردم نیز به هنر علاقمند هستند که نمونه آن را در این همایش دیدیم.

در این مراسم با اشاره به زندگینامه و ادای احترام به مقام والای شهید مدافع حرم محمدجواد قربانی ، از خانواده معظم این شهید تجلیل به عمل آمد. همچنین اهالی تئاتر شاهین شهر که در اختتامیه سومین همایش فصلی تئاتر کوتاه شاهین شهر حضور داشتند یاد هنرمند فقید محمدرضا کریمی معروف به آشیل را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است سومین همایش فصلی تئاتر کوتاه شاهین شهر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر برگزار شد و در این همایش از ۷ گروه نمایشی که به بخش پایانی راه پیدا کرده بودند ، تقدیر و لوح و تندیس همایش به رسم یادبود اهدا شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false