×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شادی بانوان شاهین شهری در جشن میلاد حضرت زهرا (س)

 

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم ضمن تبریک روز زن و تقارن زیبای این روزهای پایان سال و میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: خانواده های محترم به خصوص زنان در شاهین شهر همیشه پیشرو هستند و متأسفانه ما امکانات کمی در اختیارشان قرار داده ایم همین جا از مسؤولین می خواهم مکان های ورزشی را بیشتر در اختیار بانوان قرار دهند و به این قشر توجه بیشتری شود.

پرستو جهانگیری عضو شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم به مقام والای زنان به خصوص مادران شهید اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا(س) نماد اسوه و صبر هستند و به لطف خداوند که در کشور ایران ، زنان پس از انقلاب اسلامی به جایگاه و منزلت خوبی دست یافتند و ان شاءالله کامل تر خواهد شد.

علیرضا جهانگیری رئیس شورای اسلامی شهر هم در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: یکی از ویژگی هایی که خداوند به بانوان عطا کرده ، توانایی بالای آن ها در همزمان انجام دادن کارهاست و بانوان شاهین شهری در همه عرصه ها خوش درخشیدند ان شاءالله بتوانیم بیش از پیش شاهد افتخار آفرینی زنان در عرصه های مختلف باشیم.

مولودی خوانی ، استند آپ کمدی ، موسیقی ، حرکات رزمی توسط دختران شاهین شهری و مسابقه برای حضار از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

لازم به ذکر است در این برنامه از ۵ بانوی موفق در زمینه های مختلف مذهبی ، ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ، مسؤول امور اجتماعی فرمانداری ، مسؤول امور بانوان فرمانداری شهرستان و رئیس و معاونان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر تقدیر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false