×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جلسه توجیهی عوامل اجرایی شعب اخذ رای

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر گفت: امام (ره) سه دغدغه داشتند امام نگران بودند که بین خواص اختلاف بیفتد و مشکلات افزایش یابد چرا که دشمنان بر موج مشکلات سوار شده و جلو می آیند ، امام از افتادن به دام تجمل و افتادن مسؤولین به دام ثروت و تجمل نگران و فاصله بین مردم و مسؤولین بودند.

باید نشاط را در بین مردم تقویت کرد ما تاکنون ۳۶ مورد انتخابات را پشت سر گذاشتیم و به هیچ عنوان انتخابات جای تقلب نیست ما همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن از این انتخابات هم سرافراز بیرون می آییم.

اسفندیار تاجمیری فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شاهین‌شهر ، میمه و برخوار در همایش توجیهی عوامل اجرایی شعب اخذ رأی هم به آمار واجدین شرایط برای اخذ رأی اشاره کرد و گفت: در شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۱۶۸ هزار و ۸۰ نفر و برای شهرستان برخوار ۷۹ هزار و ۸۳۵ نفر است.

آقایان واجد شرایط برای رأی‌دادن در شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه ۸۲ هزار و ۸۶۶ نفر و شهرستان برخوار نیز ۴۰هزار و ۸۲۳ نفر است و بانوان واجد شرایط نیز ۸۵ هزار و ۲۱۴ نفر در شاهین‌شهر و میمه و ۳۹هزار و ۱۳ نفر در برخوار هستند.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه هم در این مراسم گفت: هر دو شهرستان مردمانی متدین دارد با توجه به اینکه ۹۹ در صد مردم در این شهرستان باسواد هستند قطعاً پای صندوق های اخذ رأی خواهند رفت.

وی ادامه داد مردم باید نماینده ای را انتخاب کنند که اطلاعات کافی داشته باشد و بداند چگونه از حق مردم در مجلس دفاع کند و حرف دل مردم را بزند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false