×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامتی

به نقل از دفتر آموزش و ارتقاء سلامت ، با توجه به شيوع بيماري كرونا و توجه نكردن مردم به اين امر كه در خانه ماندن بهتر است ، دفتر سلامت و تندرستي وزارت آموزش و پرورش با همكاري دفتر آموزش و ارتقاي سلامت، دفتر سلامت خانواده، جمعيت و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور اقدام به راه اندازي كمپين هر دانش آموز يك سفير سلامت با شعار نه به سفر نه به ديد و بازديد، سالم در خانه بمانيد در اپليكيشن سفيران سلامت نموده است.

با اين اقدام مسابقه اي براي دانش آموزان در اپليكيشن مذكور اجرا مي شود كه با توجه به صحبت هاي دكتر ضياءالديني مديركل دفتر سلامت و تندرستی نحوه شرکت در مسابقه سفیران سلامت دانش آموزی از طریق اپلیکیشن سفیران سلامتی به اين شرح است:
۱- ابتدا لینک اپ سفیران سلامت دانش آموزی را از سایت دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به آدرس http://iec.behdasht.gov.ir دریافت و نصب نمایید. اينجا كليك كنيد.
۲- از باکس سفیران سلامت دانش آموزی منوی کمپین نه به سفر ، نه به دید و بازدید حاوی کلیپ کوتاه دانش آموزی ، عکس ، پیام بهداشتی ، نقاشی و … یکی را انتخاب کنید.
۳- متناسب با علاقه و مهارتتان یک یا چند اثر را در بخش خواسته شده وارد نمایید.
۴- تاریخ اعلام اسامی سفیران سلامت برگزیده و نحوه دریافت جوایز و لوح تقدیر تا اطلاع ثانوی در اپ مذکور اطلاع رسانی می گردد .

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false