×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
عطر افشانی قبور شهدا در روز حماسه و ایثار شهرستان شاهین شهر و میمه

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز حماسه و ایثار شهرستان شاهین شهر و میمه مراسم عطر افشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه شاهین شهر در این مراسم گفت: هدف اصلی تجلیل از مقام شامخ کسانی است همه محاسبات عادی صدام را به هم ریختند به طوری که صدام می گفت اگر ایرانیان بتوانند خرمشهر را فتح کنند کلید بصره را به آن ها خواهم داد.

وی افزود: یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی ، شهدای مدافع حرم و امنیت را گرامی می داریم و این اولین سالی است که روز مقاومت ، ایثار و پیروزی را بدون حضور سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می کنیم سرداری که در رفتار و گفتارش عشق به شهادت موج می زد و اگر امروزه دشمنان درباره ایران متحیر و سرگردانند و دست به تحریم و فشارها بر علیه جمهوری اسلامی ایران می زنند به خاطر عظمتی است که شهدا آفریدند.

اجرای موسیقی با مضامین انقلابی از دیگر برنامه های این مراسم بود و در پایان بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان شاهین شهر و میمه برای ادای احترام ، مزار مطهر شهدا عطرافشانی و گلباران شد.

لازم به ذکر است سوم خرداد روز حماسه و ایثار شهرستان شاهین شهر و میمه بنا به مصوبه شورای فرهنگ عمومی به جهت تقدیم قریب به ۴۰ شهید از شهرستان در عملیات بیت المقدس (فتح خرمشهر) به انقلاب اسلامی ، به این عنوان نامگذاری شده است.

 

 

 

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false