×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
محمد امین مومنی مدرس سنتور فرهنگسرای اشراق

موسیقی  هنر بیان احساسات و دانش ترکیب صداها به وسیله آواها است که مهم‌ترین عوامل آن صدا و ریتم است.

یادگیری نواختن یک ساز نیازمند صرف زمان و تلاش است که این امر باعث می­ شود که صبر و پشتکار افراد در بوته آزمایش قرار گیرد.

یکی از این هنرمندان که شاگردان زیادی را در فرهنگسراهای شهر و آموزشگاه خود تعلیم داده است محمدامین مومنی است. در ادامه به معرفی او می پردازیم.

 

محمد امین مومنی متولد ۱۵ تیر ۱۳۶۲ است و تحصیلات خود را در دو رشته موسیقی و ریاضی کاربردی تا مقطع کارشناسی ادامه داده است.

فعالیت موسیقی را از سال  ۱۳۷۷ شروع کرده و زیر نظر اساتیدی چون امید قبادی ، فرهاد روزبه ، بهمن بابایی ، مسعود رضایی نژاد و پشنگ کامکار ، مشق موسیقی کرده است.

 

تاسیس کانون موسیقی چکاد ۱۳۸۲ ، سرپرست گروه موسیقی دانشجویی چکاد از سال ۸۲ تا ۸۷ ، کسب مقام های متعدد کشوری در بخش گروه نوازی و تک نوازی ، کسب کارت صلاحیت تدریس سال ۸۵

تدریس در آموزشگاه های مختلف شاهین شهر و استان از سال ۸۵ تاکنون ، تاسیس آموزشگاه موسیقی مهر از سال ۹۴ ، تاکنون از جمله فعالیت های وی می باشد.

 

وی هم اکنون کارشناس موسیقی ، مدرس و نوازنده ساز سنتور و مدیر آموزشگاه موسیقی مهر است.

با توجه به اینکه تنها عضو خانواده بود که به موسیقی علاقه مند شد اما اکنون همسرش نوازنده تار ومعلم موسیقی کودک است و دختر وی هم در حال آموزش تنبک می باشد.

مومنی می گوید: موسیقی بزرگترین و والاترین هنر بشر است و اگر موسیقی قسمتی از فرهنگ یک جامعه باشد آن جامعه حتما متمدن و پیشرفته خواهد بود و بنده آموزش موسیقی به نسل جدید را از مهم ترین اهداف خود می دانم.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false