×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک رئیس سازمان به مناسبت روز قلم

جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به مناسبت ۱۴ تیرماه که به عنوان روز قلم نامگذاری شده است در پیامی این روز را به اهالی قلم و فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

«ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ؛  سوگند به قلم و آنچه نویسند.»

حضرت امام علی (ع) می‏‌فرماید: ” اندیشه‏‌های دانشمندان ، به بلندای قدرت قلم‏هاشان است ” و بی‌شک تاثیر قلم از هر چیزی فراتر است که تاریخ بشریت گواه ماندگاری آن است. قلم رازدار بشر و خزانه دار دانش‏ها و جمع آوری کننده تجربه ‏های قرن‏ها و دوران‏ها است. قلم انسان‏ هایی را که از نظر زمان و مکان جدا از هم زندگی می‏ کنند به یکدیگر پیوند می‏ دهد.

خردورزان اهل معرفت ، صاحبان اصلی دولت ماندگار در ساحت فرهنگ و گشایندگان راه اندیشمندی و آزادگی اند و آنچه امروز در آسمان پیشینه اسلامی و ایرانی ما می درخشد ، از انوار این اختران جاویدان است.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بارزترین وجه هویت آن فرهنگ است ، همت ورزیدن در امر کتابت ، تالیف و تحقیق ، انسانی ترین و فاخرترین نحوه حضور در عرصه مشارکت جمعی است.

بدین وسیله اینجانب روز قلم را به کلیه نویسندگان ، مولفان ، روزنامه نگاران ، خبرنگاران به ویژه اهالی قلم شهر دانش و خلاقیت ، شاهین شهر تبریک عرض نموده و آرزومندم با تلاش اصحاب فکر و فرهنگ ، آفتاب درخشان خرد و اندیشه در آسمان این سرزمین همچنان پرتو بیفشاند.

جواد نصراصفهانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false