×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
استقبال گرم مسؤولان و مردم از جوان ترین بانوی لژیونر تاریخ فوتبال ایران

گلنوش خسروی جوان ترین بانوی لژیونر تاریخ فوتبال ایران در تیم کوناک بلدی اسپور است که بعد از حدود یک سال حضور در لیگ ترکیه در میان استقبال گرم همشهری های خود به شاهین شهر بازگشت.

در برنامه ای که توسط شورای اسلامی شهر ، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان با درنظر گرفتن رعایت پروتکل های بهداشتی تدارک دیده شده بود از این ملی پوش شاهین شهری استقبال و تجلیل شد.

در این مراسم باقریان بخشدار مرکزی شاهین شهر گفت: این برنامه به پاسداشت دختری است که علی رغم اینکه ، توانایی در حوزه ورزش داشته و این توانایی را به منصه ظهور گذاشته ، شؤونات اسلامی را در همه عرصه ها به خوبی حفظ کرده و این باعث افتخار است ،  ایشان دختری  از یکی از روستاهای ما است که با کمترین امکانات و با تلاش و کوشش توانسته به این مقام برسد و امروز باید به دست کسی که این چنین دختری را پرورش داده کسی که عنوان مادر را دارد بوسه زد .

گلنوش خسروی هم در این مراسم گفت: اول از خداوند بزرگ شاکرم و بعد از حمایت های مادرم تشکر می کنم و به دستش بوسه می زنم و به همه جوانان توصیه می کنم در هیچ کاری از یاد خدا غافل نشوند چرا که خداوند همیشه یاور ماست و درکارها به او توکل کنند.

لازم به ذکر است فرماندار شهرستان ، سرپرست شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شاهین شهر و جمعی از مسؤولان و شهروندان شاهین شهری در این مراسم حضور داشتند . اجرای موسیقی بختیاری و تجلیل از این بانوی ورزشکار از دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false