×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجلیل از برگزیدگان جشنواره های مجازی فرهنگسرای هنر

در آیینی به مناسبت عید سعید قربان باحضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر از برگزیدگان و داوران جشنواره های مجازی نمایش های کوتاه خانوادگی و خوشنویسی فرهنگسرای هنر تجلیل شد.

جشنواره مجازی نمایش های کوتاه خانوادگی با محوریت امید ، محبت ، احترام ، بهداشت و سلامت ، مشارکت و همدلی با کادر درمانی و کلیه فعالان مبارزه با کرونا و بالا بردن سطح بردباری و مقاومت خانواده ها و جشنواره مجازی خوشنویسی با موضوع احادیث و آیات قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با محوریت فرهنگسرای هنر برگزار شد.

یک تولد ساده به کارگردانی مینا محقق مقام اول ، کنسرت سلامت به کارگردانی فرامرز غلامیان مقام دوم و میم مثل مادر به کارگردانی سامان شکیبا مقام دوم و نمایش های پاک کن به کارگردانی محمد پورهاشم ، ضیافت به کارگردانی الهام کردان و لباس عید به کارگردانی زهرا موسوی مشترکاً سوم شدند.

برای مسابقه خوشنویسی خانم پروانه سلیمانی رتبه اول ، صبا پور علی و حافظ شیازی رتبه دوم و علی نور بخش رتبه سوم را کسب کردند.

لازم به ذکر است از عباس رمضانی فر و تورج علایی فر به عنوان داوران جشنواره خوشنویسی و مریم سادات معلایی و هادی عسگری به عنوان داوران جشنواره نمایش های کوتاه خانوادگی نیز در این آیین ، تقدیر به عمل آمد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false