×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیام رئیس سازمان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

جواد نصراصفهانی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور ماندگار بزرگ مردانی است که سیره ، منش و روش آنان ، خدمت بی ادعا بود. هفته اول شهریور ماه ، در ایام سالروز پرواز دو یار دیرینه امام ؛ شهیدان رجایی و باهنر است که مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: «شهید رجایی و شهید باهنر ، حقاً و انصافاً دو چهره انقلابی ، مومن و خالص بودند و زندگی و شهادتشان درس آموز بود».

بی گمان پیروی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی ، می تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های گوناگون داخلی و خارجی باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و  به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

 

جواد نصراصفهانی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false