×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
ویژه برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در ماه محرم وصفر و هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری از برگزاری چندین ویژه برنامه توسط این سازمان در ماه محرم و صفر و هفته دفاع مقدس خبر داد.

جواد نصراصفهانی با اعلام این خبر گفت: برنامه‌های امسال ماه محرم و صفر به علت شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و برخی از آنها نیز در فضای باز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در همین خصوص اقداماتی را متفاوت از سال های گذشته در نظر گرفته است که تبلیغات و فضا سازی شهر از طریق تابلوها و بیلبوردهای شهری ، برگزاری مسابقات نقاشی به صورت مجازی ، جشنواره مجازی فیلم کوتاه ۵ دقیقه ای با عنوان شیدایی ، برپایی چند نمایشگاه هنری از آثار هنرمندان مرتبط با ایام محرم در فضای مجازی ، پخش فیلم در فضای مجازی برخی از برنامه های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی با اشاره به اینکه شاهین شهر ، شهر اقوام مختلف ایرانی است افزود: در نظر داریم همایش آواها و نواهای عاشورایی را با استفاده از گروه های مختلف از اقوام به صورت کلیپ تهیه و از طریق فضای مجازی منتشر نماییم.

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اضافه کرد با توجه به اینکه امسال هفته دفاع مقدس با ماه محرم و صفر مصادف شده است ، همایش مجازی تئاتر کوتاه مرزبانان با موضوع مقاومت و ایثار را نیز در برنامه های این سازمان قرار داده ایم.

نصراصفهانی در ادامه گفت: محفل شعر قافله خورشید با شعرخوانی ده نفر از شاعران شهرستان در رثای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از جمله برنامه هایی است که در این ایام برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در برگزاریمسابقه استانی نمایشنامه نویسی با بسیج هنرمندان شهرستان مشارکت خواهد داشت ، ادامه داد: کمک و همکاری با سایر سازمانها و تشکل ها در خصوص برگزاری هرچه بهتر ویژه برنامه های محرم و صفر و هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه های در دست اقدام این سازمان است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false