×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
دیدار رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان

رئیس و مدیران طرح و برنامه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار کردند.

جواد نصر اصفهانی با اشاره به ارتباط خوب و موثر بین دو سازمان در دوره ها و سنوات گذشته عنوان کرد: مشاوره های فردی و گروهی ، کارگاه های فرزند پروری و مهارت های زندگی ، نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و … از جمله خدمات فرهنگی و اجتماعی بوده که در سالیان اخیر با همکاری اداره بهزیستی به شهروندان شاهین شهری عرضه شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر افزود: همکاری در خصوص برگزاری جلسات کارشناسی تخصصی ، استفاده بیشتر از ظرفیت های انجمن های فعال شهر ، به اشتراک گذاشتن مطالعات و پژوهش های انجام شده و بانک های اطلاعاتی بین دو سازمان ، با توجه به فرا رسیدن فصل برنامه نویسی و سیاستگذاری دقیق و هدفمند می تواند به منظور کاهش آسیب های موجود در شاهین شهر اثر گذار باشد.

جواد نصر اصفهانی ابراز امیدواری کرد با حضور ریاست جدید اداره بهزیستی ، ادامه و گسترش تعاملات سازمانی و استفاده درست و بهینه از پتانسیل سخت افزاری شهر بتوانیم منشا خیر برای شهروندان فهیم شاهین شهر باشیم.

محمد حسین قربانی رئیس اداره بهزیستی شهر شاهین شهر و میمه نیز ضمن عرض خیر مقدم ، عنوان کرد : در هر فعالیت و تعاملی که بتوانیم برای شهر مفید واقع شویم ، فراتر از آن چیزی که می نویسیم و بدون هر گونه تنگ نظری در خدمت شهر و شهروندان هستیم.

وی با اشاره به دامنه ارتباطی بهزیستی با مردم که از قبل تولد تا سالمندی ادامه دارد افزود: همکاری بین دو سازمان می تواند باعث پیشبرد اهداف هر دو سازمان شده و ان شاءالله رضایت حق تعالی و مردم را به همراه داشته باشد .

اختصاص و استفاده مفید و موثر انجمن های خاص زیر مجموعه بهزیستی از امکانات و فضاهای در اختیار سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ، طرح های اجرایی و عملیاتی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین کاهش استهلاک سیستم مددکاری از جمله مباحثی بود که از طرف رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه در این دیدار مطرح شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false