×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آگهی مزایده عمومی نوبت اول فرهنگسرای دانش و خلاقیت

باسمه تعالی

   آگهی مزایده عمومی نوبت اول

      فرهنگسرای دانش و خلاقیت

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین­ شهر با استناد به مصوبه شماره ۸۸۷/ش مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۳شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد اجاره ماهانه فرهنگسرای دانش و خلاقیت واقع در شاهین شهر – خیابان شهید بهشتی- فرعی ۸ غربی را با کاربری صرفاً فرهنگی و در راستای مأموریت های سازمانی خویش ، از طریق مزایده عمومی به صورت بهره ­برداری به اشخاص حقیقی یا حقوقی به مدت دو سال واگذار نماید. متقاضیان می ­توانند تا آخر وقت اداری روز شنبه مورخ  ۱۳۹۹/۱۰/۶برای دریافت اسناد مزایده به امور قراردادهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری  شاهین شهر مراجعه نمایند.

  • متقاضیان می بایست دارای مجوز از مراجع ذی­ صلاح بوده و پیشینه کیفری نداشته باشند.
  • متقاضیان می بایست  دارای دانشنامه کارشناسی یا معادل آن و یا مقاطع بالاتر و همچنین حداقل ۳ سال سابقه مؤثر و مدیریت مرتبط فرهنگی و صلاحیت های لازم بوده و همچنین  توانایی و امکانات لازم برای انجام تعهدات موضوع مزایده را دارا باشند و می بایست متأهل و حداقل ۳۰ سال سن داشته باشند.
  • متقاضی موظف است کلیه مجوزهای قانونی لازم برای بهره­ برداری خود از قبیل جواز کسب و مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح را اخذ نماید و در صورت برنده شدن در مزایده ، به سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ارائه دهد و این سازمان در این زمینه هیچ گونه مسؤولیتی ندارد.
  • کلیه هزینه های تجهیز و تکمیل محل ، قبوض مصرفی ( آب، برق، گاز، تلفن ) و نیز هرگونه تعمیرات و یا تغییر دکوراسیون و یا پارتیشن بندی و یا نقاشی و یا هر هزینه دیگری از سوی فرد برنده بر عهده ایشان خواهد بود و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر هیچگونه تعهد و مسؤولیتی در این خصوص نداشته و نخواهد داشت.
  • مبلغ پایه بهره برداری ماهانه برای سال اول چهل و پنج میلیون ( ۴۵/۰۰۰/۰۰۰) ریال و برای سال دوم با ۲۰% افزایش نسبت به سال قبل تعیین و اعلام می گردد.
  • شرکت کنندگان در مزایده می بایست مبلغ بیست و هفت میلیون (۲۷/۰۰۰/۰۰۰) ریال سپرده شرکت در مزایده را به حساب جاری شماره ۰۱۰۵۰۵۲۹۲۹۰۰۷ به نام شهرداری شاهین شهر نزد بانک ملی شعبه مرکزی شاهین شهر واریز و فیش مربوطه یا ضمانت نامه معتبر بانکی ( با اعتبار حداقل سه ماهه از تاریخ صدور ) را ضمیمه اسناد خود نمایند.
  • شرکت کنندگان باید حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ پیشنهادهای خود را در دو پاکت الف و ب که پاکت الف حاوی آگهی مزایده و یک نسخه نمونه قرارداد امضا شده ، سپرده شرکت در مزایده که به صورت ضمانت نامه معتبر بانکی و یا فیش واریزی ، مدارک تحصیلی و رزومه کاری ( سوابق مدیریت مرتبط ) ، پاکت ب حاوی فرم تکمیل شده پیشنهاد قیمت که به طور خوانا نوشته و با ذکر نام و مشخصات تکمیل شده باشند به دبیرخانه حراست شهرداری شاهین شهر تحویل نمایند.
  • پیشنهادهای رسیده در کمیسیون معاملات عمده (عالی) سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر که بدین منظور تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۸تشکیل می ­گردد ، باز و قرائت خواهد شد. سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر در رد یا قبول کلیه پیشنهادها مختار است.
  • سپرده برندگان نفرات اول تا سوم در مزایده تا انعقاد قرارداد با نفر اول مسترد نخواهد شد و در صورت خودداری نفر اول از انعقاد قرارداد سپرده او به نفع سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر ضبط و قرارداد با نفر دوم منعقد می گردد و همچنین در صورتی که نفرات دوم و سوم نیز حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آن ها به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد .
  • پیشنهادهای رسیده که مبهم ، مخدوش ، مشروط و یا فاقد سپرده باشند ، یا پیشنهادهایی که بعد از موعد مقرر برسد اعم از کتبی یا حضوری ترتیب اثر داده نخواهد شد و سازمان در رد یا قبول کلیه پیشنهادها مختار است.
  • برنده مزایده موظف است هنگام عقد قرارداد ، سفته ای با مبلغ سه میلیارد ( ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال بابت ضمانت اجرای تعهدات در قبال اشخاص ثالث تا یک سال بعد از اتمام قرارداد و بابت ضمانت پرداخت اجاره ماهیانه معادل اجاره یک سال را در قالب ضمانت نامه بانکی یا سپرده نزد شهرداری شاهین شهر ارائه دهد.
  • هنگام عقد قرارداد ، بابت هر ماه اجاره بهاء یک چک ، بابت تضمین انجام تعهدات و در قبال اشخاص ثالث نیز یک چک از شخص برنده دریافت می شود و همچنین بابت تضمین پرداختی کل قرارداد یک چک از شخص ثالث دریافت می­ گردد.
  • در صورتی که در طول مزایده و یا در زمان انعقاد قرارداد و یا در طول قرارداد مشخص گردد متقاضی فاقد شرایط مندرج در آگهی مزایده و یا قرارداد می­باشد، سازمان نسبت به حذف متقاضی از فهرست مزایده ، ضبط سپرده شرکت در مزایده و یا وصول ضمانت اجرای تعهدات ، فسخ قرارداد و دریافت خسارت­ ها اقدام خواهد نمود.
  • شرکت کنندگان در مزایده باید قبل از ارائه پیشنهاد قیمت ، نمونه قرارداد ( به ویژه ماده مربوط به تعهدات ) شرایط مزایده و دیگر ضمائم پیوست را دقیقاً مطالعه نموده و از مکان واگذاری مورد مزایده بازدید نموده تا از کیفیت آن ها و چگونگی شرایط و سایر مقتضیات ، اطلاعات کامل کسب نمایند. بدیهی است پیشنهاددهندگان پس از تسلیم پیشنهاد قیمت نمی توانند به عذر عدم اطلاع از شرایط قرارداد و مزایده اعتراض نمایند.
  • برنده مزایده اقرار و اعتراف می­ نماید از کلیه قوانین و مقررات مربوط به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی ، بیمه حوادث ، بیمه ساختمان و قوانین مربوط به عوارض و مالیات­ ها کاملأ مطلع بوده و متعهد است کلیه مفاصاحساب موارد پیش گفته را در پایان قرارداد ارائه نماید و کلیه حقوق و دستمزد و هزینه های پرسنلی ، حق و حقوق افراد به کارگیری شده در مجموعه و هرگونه بیمه ، عوارض و مالیات را به طور کامل و برابر قوانین و مقررات مربوطه پرداخت نماید. همچنین کلیه کسور قانونی قرارداد شامل کلیه بیمه ، کل مالیات و کل عوارض از جمله عوارض فعالان اقتصادی بر عهده بهره بردار می باشد.
  • شرکت اشخاصی که در حال حاضر طرف قرارداد با سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر یا به هر نحوی به این سازمان و یا شهرداری شاهین شهر بدهکار می باشند مشروط به پرداخت کلیه بدهی ها به سازمان و شهرداری و تسویه حساب کامل از امور مالی شهرداری شاهین شهر بوده ، درغیر این صورت پیشنهاد ایشان به تشخیص سازمان پذیرفته نخواهد شد.
  • برنده مزایده ملزم به ارائه فعالیت های آموزشی با تأیید و اخذ مجوز از سازمان ، در فرهنگسرا می باشد.
  • برنده مزایده ملزم به حمایت از گروه های فرهنگی ، هنری شهر شاهین شهر در توسعه فعالیت های آن ها در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و مأموریت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر به شرح زیر می باشد:

الف) ارائه مکان تمرین به گروه های هنری با اخذ مجوز از سازمان

ب) انجام کلیه فعالیت های فرهنگی اجتماعی شهروندی ابلاغی از سوی سازمان

ج) حمایت و همکاری با گروه های فعال اجتماعی فرهنگی از جمله انجمن های مردم نهاد ( محیط زیست و … )

د) ارائه مکان نشست های تخصصی در زمینه شهروندی به گروه های فعال در سطح شهر با اخذ مجوز از سازمان

ه) برگزاری کلاس ها و کارگاههای حمایتی از فعالین اجتماعی

و) برگزاری نشست های پژوهشی برای کلیه فعالیت های شهروندی

ز) با توجه به مأموریت فرهنگسرا همکاری با کلیه فعالیت های آموزشی، علمی، استعدادیابی ( تمامی اقشار جامعه به ویژه کودکان )

  • طرف قرارداد مکلف است پس از تاریخ پایان قرارداد و همچنین پس از اعلان فسخ و یا اقاله نسبت به توقف بهره برداری و تخلیه موضوع قرارداد و متعاقباً تسویه حساب با سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر اقدام نماید. در صورتی که بهره بردار نسبت به تخلیه محل اقدام ننماید ، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر می ­تواند ضمن ارسال اظهارنامه ، بدون مراجعه به مراجع قضایی خود رأساً به محل مورد این قرارداد وارد و نسبت به تخلیه آن اقدام نماید و در صورت بروز خسارت ، مسؤولیتی نخواهد داشت و همچنین نسبت به ضبط ضمانت نامه قراردادی و اخذ اجرت المثل ایام تصرف با نظر کارشناس رسمی دادگستری در حق سازمان تا تخلیه کامل محل اقدام خواهد نمود.
  • مستاجر ضمن عقد خارج لازم به مؤجر وکالت بلاعزل با حق توکیل غیر داده تا در صورت عدم تخلیه عین مستاجره در پایان مدت اجاره ، وکیل رأسا نسبت به خارج نمودن اموال مستأجر از محل و پرداخت قبوض مصرفی اقدام و علاوه بر آن دریافت وجوه حق الزحمه تخلیه و نگهداری اموال را وصول نماید.
  • در صورتی که براساس گزارش کتبی ناظر ، بهره بردار در اجرای تعهدات خود از مفاد قرارداد از نظر کمی و کیفی قصور داشته باشد:

مرتبه اول: معادل ۱۰% الی ۵۰% از تضمین سپرده شده توسط بهره بردار بنا به تشخیص سازمان فرهنگی ، اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر به نفع سازمان ضبط می­ گردد و بهره بردار موظف است ظرف مدت ۷۲ ساعت نسبت به تکمیل و جبران کسر ضمانت نامه اقدام نماید.

 مرتبه دوم: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق سازمان ، نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد پس از ابلاغ کتبی ۱۰ روزه به بهره بردار و ضبط کل تضمین سپرده شده توسط سازمان و یا شهرداری و جایگزینی طرف قرارداد دیگر از طریق اعلان مزایده عمومی اقدام می­ شود و بهره ­بردار حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

  • شرکت کننده اقرار می نماید که در موقع شرکت در این مزایده مشمول ممنوعیت های مقرر در اصل ۴۹ و ۱۴۱ قانون اساسی و قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب ۱۳۳۷/۱۰/۲۲و سایر مقرراتی که چنین محدودیت هایی را معین می نماید ، نیست.
  • نفر دوم مزایده پیشنهاد دهنده ای است که قیمت پیشنهادی او بیش از مبلغ تضمین شرکت در مزایده با نفر اول (برنده مزایده) اختلاف نداشته باشد ، در غیر این صورت مزایده فاقد نفر دوم خواهد بود.
  • شرکت کننده موظف به مهر و امضا تمام صفحات آگهی به نشانه اطلاع و قبول کلیه شرایط می باشد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false