×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اولین جشنواره ملی ایده ها و طرح های جوانان برای شهری بهتر

این جشنواره در ۱۲ رشته عمران ” شهری و شهرسازی” ، “معماری، زیباسازی، سیما و تبلیغات شهری، منظر و مبلمان شهری”، ” ایمنی سلامت و محیط زیست شهری (HSE)”، ” گردشگری‌،بافت تاریخی و میراث ماندگار”، “اقتصاد شهری و درآمدهای پایدار”، “فرهنگی ،اجتماعی، هنری و ورزشی”،‌ ” مدیریت حمل و نقل ،ترافیک شهری و حمل نقل عمومی و پاک”، ” فناوری اطلاعات ،استارت آپ ها و هوشمندسازی شهری”، ” شیوه های استخدام ،به کارگیری نیرو و انگیزش بخشی”، ” پیشگیری ، مقابله و مدیریت بحران”، ” شیوه تعامل و ارتباط با شهروندان و اِطلاع رسانی”، ” حکمروایی هوشمند و عدالت محور” برگزار می شود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://shahrdaranejavan.ir اقدام به ثبت ایده های خود نمایند.

داوری بخش‌های جشنواره در مردادماه انجام شده و نتایج آن در ابتدای شهریور ماه اعلام می‌شود.

ایده‌های ارائه‌شده در جشنواره ملی «ایده‌ها و طرح‌های جوانان برای شهری بهتر» با تشکیل یک بانک اطلاعاتی، برای پیگیری و اجرا به شهرهای مبدا ارسال می‌شوند و پس از جشنواره نیز ارتباط با ایده‌ پردازان در حوزه توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های فکری، علمی و اجرایی آنها ادامه دارد.

آمارهای اولیه ارسال آثار به ‘ اولین جشنواره ایده ها و طرح های جوانان برای شهری بهتر ‘ که مهلت مشارکت در آن تا پایان مرداد ماه سالجاری می باشد، از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در مجموع میزان مشارکت ۴۱۵ مورد از ۱۹ استان بوده که تا کنون به ترتیب اصفهان رتبه اول، قم ، تهران و همدان بیشترین شرکت کنندگان را داشتند.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در مجموع میزان مشارکت ۴۱۵ مورد از ۱۹ استان بوده که تا کنون به ترتیب اصفهان رتبه اول، قم ، تهران و همدان بیشترین شرکت کنندگان را داشتند.

در حوزه علاقه مندی به فعالیت داوطلبانه در موضوع شهرداران جوان ۱۷۴ نفر ثبت نام کردند که نزدیک به ۴۰ درصد آنها خانم هستند. همچنین در حوزه انتقادات و پیشنهادها از عملکرد فعلی مدیریت شهری در کشور تاکنون ۵۶ انتقاد در سایت جشنواره ثبت شده است.

تاکنون کمترین سن مشارکت کننده ۱۷ سال و بیشترین سن ۴۶ سال بوده و مدرک تحصیلی نزدیک به ۴۰ درصد از مشارکت کنندگان فوق لیسانس بود ه است. جشنواره ملی ایده‌ها و طرح‌های جوانان برای شهری بهتر، با هدف مشارکت نخبگان جوان در مدیریت شهری در ۱۷ بخش مختلف برگزار می‌شود. جوانان ۱۶ تا ۴۵ سال می‌توانند تا پایان تیر ماه، با مراجعه به سایت https://shahrdaranejavan.ir ایده‌های خود را برای حضور در این جشنواره ارائه دهند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false