×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جشن پیوند آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با حضور زوج های جوان شاهین شهری

فرهنگسرای خانواده سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر با همکاری موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی عقیق شاهین شهر و کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین شهر ویژه برنامه جشن پیوند آسمانی همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (ع) و دخت نبی اکرم حضرت زهرا (س) را با حضور مسؤولان شهرستانی ، اعضای فعلی و منتخب شورای اسلامی شاهین شهر ، معاونین شهرداری و زوج‌های جوان شاهین شهری در تالار شیخ بهایی برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم سید محمد امیری رئیس موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی عقیق شاهین شهر با تبریک روز ازدواج در خصوص همسرداری ، زندگی مشترک و وفاداری زوجین توصیه ها و نکاتی را به زوج‌های جوان حاضر در سالن ارائه نمود.

کیانوش کیانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری و رئیس هیأت مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر نیز ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سالروز این پیوند آسمانی ، از دست اندرکاران برگزاری این برنامه تقدیر و برای تازه عروس و داماد های شاهین شهری آرزوی خوشبختی و سعادت و سلامتی نمود.

در پایان این ویژه برنامه که با اجرای هنرمندان مطرح استانی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در تالار شیخ بهایی شاهین شهر اجرا شد ، از طرف سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر هدایایی به رسم یادبود به زوج های جوان حاضر در مراسم اهدا گردید.

لازم به ذکر است در حاشیه این برنامه ، نمایشگاه جانبی آموزش های مربوط به ازدواج به همت جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی شاهین شهر برای استفاده علاقه مندان برپا شده بود.

ویدئوی کامل برنامه:

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false