×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رتبه برتر کنکور سراسری مهمان ویژه پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شاهین شهر

بهرام عمویی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تبریک به خانواده مهدیان ، جوانان شاهین شهر را دارای ظرفیت مطلوب و مستعدی در عرصه های مختلف دانست و خطاب به نخبه جوان شاهین شهری اظهار داشت: تقاضامندم با از خودگذشتگی همچون شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس ، تجربیات مسیر طی شده را به هم نسلان خود منتقل نمایید تا مسیر موفقیت دیگر جوانان شهر نیز هموار شود و در سال های آینده رتبه های برتر بیشتری برای شاهین شهر در کشور به ارمغان آورده شود.

در ادامه حامد عجبی مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر از مساعدت های به عمل آمده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان اولین نهاد تقدیر کننده از این جوان موفق و همچنین در راستای بهبود فضاهای آموزشی قدردانی نمود.

در پایان این نشست محمد جواد مهدیان دارنده رتبه ۳ کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم انسانی از دبیرستان بزرگسالان مولوی شاهین شهر ، به بیان دغدغه های جوانان شهر پرداخته و از حُسن توجه شورای اسلامی شهر و شهرداری در تدارک این برنامه تشکر کرد.

وی از نمایندگان مردم در شورا ، سیاستگذاری عمیق در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه در خصوص جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را خواستار شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false