×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید بانوان عضو شورای اسلامی شاهین شهر از فرهنگسرای دانش و خلاقیت

گل جهان شکرزاده عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی و فاطمه باستانی عضو شورای اسلامی شاهین شهر همراه با پیمان زمانی معاون سازمان با حضور در فرهنگسرای دانش و خلاقیت با فعالیت ها و نیازهای این مرکز آشنا شدند.

شکرزاده با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت های آموزشی و فرهنگی عنوان کرد : شاهین شهر دارای ظرفیت های مناسب سخت افزاری و نیز شهروندانی فهیم و جویای علم و آموزش است و این نکات نیاز به برنامه ریزی و استمرار در اجرای آن دارد که این موارد حساسیت فعالیت های فرهنگی و آموزشی در شاهین شهر را دو چندان می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شاهین شهر خواهان مشارکت و همراهی فعالین و برنامه ریزان فرهنگی و حضور قوی انجمن های مردم نهاد در این بخش شد و افزود: سپردن امور به دست مردم موجب افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و استفاده از تمام ظرفیت های شهر و نیز پرورش نسلی مسوولیت پذیر و مشارکت جو برای آینده خواهد شد.

باستانی ، دیگر عضو شورای اسلامی شاهین شهر نیز بر توجه به کیفیت آموزشی تاکید کرد و ادامه داد : شهروندان فرهیخته شاهین شهری می توانند یاری رسان مدیریت شهری در دستیابی به شهری با الگوهای منطبق بر شهری توسعه یافته باشند ، به طور حتم برای داشتن شهری پایدار و پویا وجود درآمدهای پایدار و شهروندانی آموزش دیده و مشارکت پذیر دو رکن اصلی و واجب هستند.

وی خواستار ارائه طرح های توجیهی و تکمیلی از سوی مدیران فرهنگی برای توسعه و بهره برداری مناسب از فضاهای فرهنگی شهر شد.

بازدید از قسمت های مختلف فرهنگسرا و گفتگو با مربیان ، هنرجویان و اولیا از دیگر بخش های این دیدار بود.

شایان ذکر است فرهنگسرای دانش و خلاقیت علاوه بر فعالیت های حضوری به عنوان پایگاه فرهنگسرای مجازی شاهین شهر هم به شهروندان خدمات ارائه می دهد و شهروندان محترم می توانند از طریق آدرس online.shaahinshahr.ir  از خدمات این مرکز استفاده کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false