×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بانوان ارکان امنیت و سلامت جامعه اند

شهردار شاهین‌شهر بانوان را ارکان اصلی جامعه و خانواده در تعلیم و تامین امنیت و سلامت جوامع دانست.
سعید ابریشمی راد در جشن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ، روز زن و مادر اظهار کرد: در همه فرهنگ‌ها و تمدن‌ها روزهایی را در تقویم روزشمار بنا به اهمیت اشخاص نامگذاری می‌کنند و به دلیل اهمیت نقش زن در همه دنیا روزی برای پاسداشت مقام زن نام‌گذاری شده‌است.
وی با بیان اینکه همواره اهمیت دو نعمت سلامت و امنیت مجهولند ، افزود: این دو نعمت رمز پیشرفت جوامع بشری‌اند ، که در تامین این دو نعمت زن نقش ویژه‌ای داشته و به عنوان رکن اصلی خانواده در تامین امنیت و توزیع سلامت نقش بسزایی دارد.
ابریشمی‌راد با تاکید بر اهمیت زن در اسلام ابراز امیدواری کرد؛ با اعتقاد به ارزش‌های اسلامی جایگاه نقش‌آفرینی زنان بتوانیم شاهد حضور پررنگ بانوان فعال و فرهیخته برای شاهین‌شهر بوده که از حقوق و جایگاه بانوان در شهر دفاع کنند.

گل جهان شکرزاده ، نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این آیین ضمن تبریک و تهنیت میلاد حضرت زهرا (س) افزود: امیدواریم در ششمین دوره شورای اسلامی باتوجه به انتخاب بهترین گزینه برای تصدی مدیریت شهر ، شاهد حضور پررنگ بانوان در صحنه‌های مدیریت شهر با همکاری و حمایت شورای اسلامی شهر باشیم.

لازم به ذکر است در این آیین که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر و با اجرای گروه سرود ناشنوایان پژواک ، موسیقی و برنامه های متنوع در تالار شیخ بهایی برگزار شد ، از بانوان برگزیده و موفق شاهین‌شهری خانم‌ها “بتول‌حاتم‌پور” مادر شهید ، نویسنده و شاعر “فاطمه‌ابدالی” حافظ کل قرآن کریم ، “فاطمه‌رجبی” پژوهشگر ، “نازنین‌قریشی‌نژاد” قهرمان مسابقات پاراآسیایی دوومیدانی ، “فهیمه‌ربیعی” نویسنده و “نجمه‌کیخایی” فعال حوزه سلامت تقدیر و تجلیل شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false